Dere tvillinggravide, hvor tidlig fikk dere positiv graviditetstest?

Baby snart?

Gift med forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Novemberlykke 2018
Novemberlykke 2020
Lurer på hvor tidlig man kan teste positivt hvis det er to der inne? Får forhåpentligvis satt inn to embryoer imorgen. :)
 
Hvordan går det med deg? :)

Fikk forresten positiv digital 9 dpo med tvillinger.
 
Jeg testet ikke før rugedag 10, men da var testene veldig tydelige, så kunne nok testet før.
 
Fikk svaaaaaak pos test 11dpo hvis jeg ikke husker helt feil. Hvordan har det gått med deg?
 
Hvordan går det med deg? :)

Fikk forresten positiv digital 9 dpo med tvillinger.

Fikk svaaaaaak pos test 11dpo hvis jeg ikke husker helt feil. Hvordan har det gått med deg?

Jeg fikk satt inn to embryoer og testene etter Ovitrelle ble aldri helt negative, men økte i fargestyrke fra 9-10 dpo. Fikk tidlig masse symptomer, blant annet en helt ekstrem trøtthet som jeg aldri har opplevd før. Hadde en veldig tidlig ultralyd 4+5 og da var det to fostersekker i livmoren. Hadde ny ultralyd igår 6+0 og legen så da en fostersekk, men så ikke noe embryo, som hun mente at hun burde ha sett. Symptomene har også blitt svakere den siste uken. Det er nok i hvert fall ikke to lengre, men jeg håper intenst på at det i hvert fall skal være en som av en eller annen grunn ikke syntes i fostersekken legen så på ultralyden. 6+0 kan jo være i tidligste laget for å se noe. Hcg-nivået var bra, 9078 på 6+0, men det kan jo selvsagt ha vært høyere før siden det i utgangspunktet var to og nå være på vei ned. Jeg må jo bare vente og se...
 
Jeg fikk satt inn to embryoer og testene etter Ovitrelle ble aldri helt negative, men økte i fargestyrke fra 9-10 dpo. Fikk tidlig masse symptomer, blant annet en helt ekstrem trøtthet som jeg aldri har opplevd før. Hadde en veldig tidlig ultralyd 4+5 og da var det to fostersekker i livmoren. Hadde ny ultralyd igår 6+0 og legen så da en fostersekk, men så ikke noe embryo, som hun mente at hun burde ha sett. Symptomene har også blitt svakere den siste uken. Det er nok i hvert fall ikke to lengre, men jeg håper intenst på at det i hvert fall skal være en som av en eller annen grunn ikke syntes i fostersekken legen så på ultralyden. 6+0 kan jo være i tidligste laget for å se noe. Hcg-nivået var bra, 9078 på 6+0, men det kan jo selvsagt ha vært høyere før siden det i utgangspunktet var to og nå være på vei ned. Jeg må jo bare vente og se...

Da jeg tok ultralyd 5+6 så de en fostersekk og såvidt kanskje ett embryo. På ny ultralyd uke 8 mener jeg det var, var det plutselig to fostersekker med to bankende hjerter [emoji176][emoji176] ikke gi opp enda [emoji8]
 
Krysser fingrene for deg!
 
Da jeg tok ultralyd 5+6 så de en fostersekk og såvidt kanskje ett embryo. På ny ultralyd uke 8 mener jeg det var, var det plutselig to fostersekker med to bankende hjerter [emoji176][emoji176] ikke gi opp enda [emoji8]

Oi, så gøy! :)

Var på ny ultralyd igår 6+4 og da så legen heldigvis et embryo med hjerteaktivitet i fostersekken. :) Jeg ble så glad at jeg glemte å si at det ble satt inn to embryoer og tidligere var sett to fostersekker, så han visste ikke om det og så ikke etter en til. Jeg spurte derimot etterpå om han var sikker på at det bare var en. Det ville han ikke svare på, og sa bare at vi fikk ta det som en bonus hvis det dukket opp en til på neste ultralyd. Vi lever altså fortsatt i uvitenhet i forhold til om det er en eller to, men jeg har mest følelse for en nå + at hcg-nivået mitt stemmer best med en. Er uansett fullstendig overlykkelig over at jeg snart er sju fullgåtte uker og har et embryo med hjerteaktivitet.
 
Back
Topp