Babyen min knurrer!

Mamma med spire

Elsker forumet
Før bablet hun med klar stemme, feks lyder som ææææ uuuu.
Men nå i det siste har hun lagt det helt fra seg... Nå knurrer hun! Eller aner ikke hva jeg skal kalle det egentlig. Hun lager en dyp, mørk knurrelyd langt nedi halsen... Og hvis ikke det er den lyden så er det sånn "brrr" lyd med leppene så sikla spruter :D det er jo søtt da, men er detta normalt a? Ingen bablelyder mer?!
Flere små som er sånn?


Sendt fra iPhone.
❤Stolt mamma til en jente på 6 år og en jente på 3 mnd ❤
 
Gurgler mener du? Det gjør min hele tiden :) Sånn "spytt i halsen lage lyd"? :p Storesøster gjorde også det masse :) Begge elsket/elsker når vi hermer :)
 
Gurgler mener du? Det gjør min hele tiden :) Sånn "spytt i halsen lage lyd"? :p Storesøster gjorde også det masse :) Begge elsket/elsker når vi hermer :)
Nei ikke akkurat gurgling. Høres mer ut som en løve som øver på et skummelt brøl :D


Sendt fra iPhone.
❤Stolt mamma til en jente på 6 år og en jente på 3 mnd ❤
 
Sånn var storesøster også! Tok noen uker, så var det tilbake til babling :p
 
Mange rare lyder her også... Kjempemoro å høre på :)
 
Mye hvesing, knurring, gurgling og blåsing av spyttbobler her også. Høres ut som scener fra Excorsisten, hehe.
Men helt normalt, altså. Og hun gjør det meste med et aldeles sjarmerende smil, så er så søt uansett :)
 
Er slik her og, hun har virkelig funnet stemmen sin og prøver den ut:p
 
Hihi de er vel skjønne :)
Satser på det bare er en periode med den slags "prating" da :D


Sendt fra iPhone.
❤Stolt mamma til en jente på 6 år og en jente på 3 mnd ❤
 
Theo er også fæl på knurring, men han har også skjønt hvordan man nærmest knuser glass... :p
 
Er slik her og, hun har virkelig funnet stemmen sin og prøver den ut:p
Samme med disse to. Skjønneste Mio har funnet ut åssen man hyler. Ikke sånn grine hyling men bare hyling. Må nesten hente hørselvern når han setter igang :p:p:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Her i huset er det også til tider både mye lyd og høye lyder, og ikke minst skravling og babling på høyt nivå ;)
 
Ser at dette er en gammel tråd- har også en liten en på 5 mnd som gjør en knurre lyd dypt i halsen (spesielt når hun er utålmodig) akkurat slik trådstarter beskriver. Men vil gjerne vite om de sluttet med dette etter en tid? Her har det vært slik i over 4 uker nå..
 
Back
Topp