Veien mot en familie på 3

Tusen takk[emoji173] Det har vært tunge dager, men det hjelper på å ha ei solstråle som lyser opp dagene[emoji1] Syns hun er ganske så fin selv[emoji7] Er noe eget med sånne bittesmå bebiser altså, selv om jeg gleder meg til å se henne bli større og oppleve alle nye fasene hun skal igjennom[emoji2]
Det kommer bare til å bli morsommere og morsommere. Bare å glede seg [emoji7]
 
Hun er så nydelig og ligner veldig på deg! (Bilde fra Fitbit) :D
 
Kondolerer [emoji173]️
 
Kondolerer med mammaen din og gratulerer så utrolig mye med lille snuppeluren! [emoji176] Hun ser helt perfekt ut! [emoji7]
 
Kondolerer med mammaen din og gratulerer så utrolig mye med lille snuppeluren! [emoji176] Hun ser helt perfekt ut! [emoji7]
Tusen takk[emoji173][emoji173]

Lillemor er helt perfekt ja[emoji7][emoji7] Hun sjarmerer oss i senk[emoji173][emoji1]
 
Lillemor er 5 uker idag[emoji7][emoji173] Og det har hun feiret med å ta puppen og faktisk spist seg helt mett idag [emoji4] For første gang på 5 uker har jeg ikke måttet gi flaske etter hun har spist fra puppen[emoji173] Nå håper jeg ting snur og at jeg snart slipper å pumpe[emoji173][emoji173]
c7ba3276d424b04012e62a3d15be8d45.jpg
 
Så trist å høre om moren din:sorry: sender gode tanker og kondolerer så mye:Heartred
Og så nydelig den lille jenta di er!:Heartred Krysser fingrene for at ammingen går seg til nå så dere kan slippe å styre mer med det :Heartred
 
Så trist å høre om moren din:sorry: sender gode tanker og kondolerer så mye[emoji813]red
Og så nydelig den lille jenta di er![emoji813]red Krysser fingrene for at ammingen går seg til nå så dere kan slippe å styre mer med det [emoji813]red
Tusen takk[emoji173] Livet er fullt av kontraster av og til[emoji173] Men hu frøkna vi har fått lyser opp tilværelsen[emoji7]

Håper på ei frøken som snart finner ut at pupp er like kjekt som flaske snart ja[emoji4] Litt dobbel jobb å fullpumpe[emoji28]

Håper alt står bra til med dere[emoji173][emoji173]
 
Lillemor er 5 uker idag[emoji7][emoji173] Og det har hun feiret med å ta puppen og faktisk spist seg helt mett idag [emoji4] For første gang på 5 uker har jeg ikke måttet gi flaske etter hun har spist fra puppen[emoji173] Nå håper jeg ting snur og at jeg snart slipper å pumpe[emoji173][emoji173]

Hurra for 5 uker (og 1 dag)!! ❤️
Og så godt å høre at dere har hatt en god ammeopplevelse! :D Plutselig bare løsnet det her, så håper det er det som skjer hos dere også nå! Akkurat som at hun innså at melka smakte bedre rett fra kilden, hehe :p

Hun er nydelig! Som alltid! ❤️
 
Nydelig jente [emoji173]️[emoji173]️
 
Back
Topp