Overta pappapermisjonen

LilleRiskornet

Andre møte med forumet
Er det noen som har søkt om å overta pappapermisjonsukene?
Hvordan gikk dere fram med det?
Vi er gift, men pappa her har ikke jobbet siste året/hatt inntekt, så vi vurderer muligheten for at jeg får overtatt hans permisjonsuker siden han ikke har opptjent noe som helst
 
Jeg gjorde det sist gang for fem år siden og da var det bare å krysse av for det på perm.søknaden til nav:) jeg skal gjøre det samme nå siden samboeren min går skole og ikke har hatt inntekt..
 
Jeg skal også søke om å få hans siden han ikke har hatt jobb på 1 år og skal studere. Mente vi måtte sende inn et nytt skjema senere for å søke om å få overta pappapermen.
 
Jeg gjorde det sist gang for fem år siden og da var det bare å krysse av for det på perm.søknaden til nav:) jeg skal gjøre det samme nå siden samboeren min går skole og ikke har hatt inntekt..
Var det vanskelig å få det gjennom hos Nav? Har hørt de er veldig strenge på dette..
 
Trodde også dette var vanskelig. Men har ikke satt meg inn i det:) jeg fikk overta fordi pappaen er syk. Hvis det er innenfor reglene for overtakelse så bør det være greit nok å få det gjennom altså:)
(Sniker)
 
Back
Topp