Prøve på førstemann

Viktig å ta vare på seg selv i prøvetiden [emoji173]️
 
Det er det!
Kjæresten er skeptisk til å prøve denne mnd siden jeg skal operere øynene på tirsdag. Blæh!
Egget er ikke festet til Da, så det skulle vel gå greit?
 
Takk! Det er greit å bruke vinterferien til noe fornuftig [emoji4]
Jeg må trene mere kondis fremover, har fokusert på styrke i det siste. Og etter å nesten dø da jeg gikk opp en trapp i dag, innser jeg at jeg må gjøre tiltak.
 
Ja, nå er jeg lei av å vente. Jeg synes det er litt rart. EL-slimet kom tirsdag forrige uke og varte tom fredag. Etter det har jeg ikke hatt noe. Likevel viser monitoren høy.
Hvis man ikke får max på monitoren så vil den vise høy helt til dag 19 med monitor og den 20.dagen vil den si lav igjen. Betyr ikke at du ikke har hatt EL men at monitoren ikke fikk med seg LH toppen. Så det er jo en mulighet at du hadde EL i forrige uke når EL slimet var? Men alt føles så mye bedre når man har fått max :)
 
Hvis man ikke får max på monitoren så vil den vise høy helt til dag 19 med monitor og den 20.dagen vil den si lav igjen. Betyr ikke at du ikke har hatt EL men at monitoren ikke fikk med seg LH toppen. Så det er jo en mulighet at du hadde EL i forrige uke når EL slimet var? Men alt føles så mye bedre når man har fått max :)
Den 19. og 20. dagen man tester med monitoren? Det er om 9 og 10 dager.
Jeg tror at jeg pleier å ha EL ca 2 dager etter at slimet er borte. Dvs søndag...og det var da vi hadde sex.
 
Den 19. og 20. dagen man tester med monitoren? Det er om 9 og 10 dager.
Jeg tror at jeg pleier å ha EL ca 2 dager etter at slimet er borte. Dvs søndag...og det var da vi hadde sex.
Jepp. Monitoren spør alltid om enten 10 ellet 20 tester, spørs om /når man får max. Jeg har hatt noen sykluser i begynnelsen med monitor at jeg testet i 20 dager. Dag 1 og 20 med monitor var lav, resten høy. Begynte å bli veldig lei av å tisse i kopp :p Testet selv om jeg visste at jeg hadde hatt EL, det gjør jeg ikke nå lenger. Nå får jeg max før tiende dag med testing.
 
Jepp. Monitoren spør alltid om enten 10 ellet 20 tester, spørs om /når man får max. Jeg har hatt noen sykluser i begynnelsen med monitor at jeg testet i 20 dager. Dag 1 og 20 med monitor var lav, resten høy. Begynte å bli veldig lei av å tisse i kopp [emoji14] Testet selv om jeg visste at jeg hadde hatt EL, det gjør jeg ikke nå lenger. Nå får jeg max før tiende dag med testing.
Jeg hadde en sånn pp da jeg begynte med monitoren. De andre gangene har jeg fått max hver gang.
Kanskje kroppen tuller etter MAen for 8 uker siden.
 
Jeg hadde en sånn pp da jeg begynte med monitoren. De andre gangene har jeg fått max hver gang.
Kanskje kroppen tuller etter MAen for 8 uker siden.
Kan hende, at den ikke er helt på topp enda. Håper det klaffer igjen for dere snart :)
 
Back
Topp