På tide med første svangerskapskontroll?

Skal på første svangerskapskontroll 28.mars, er da 12+1 :) Er litt spent, gleder meg til å «komme igang» :p Men regner med det ikke blir så veldig spennende akkurat.
 
Jeg skal på første 7.mars, er da 10+6 [emoji5] også skal jeg inn igjen 21.mars for blodprøver og slikt, er da 12+6 [emoji5]
 
Har ikke bestilt enda (8+5 i dag).
Skal på TUL i morgen, bestiller første kontroll hvis alt er fint der.
Gruer meg ikke, er ikke så mye spennende på de tidligste kontrollene før vi lytter etter hjertelyd og sånn syns jeg [emoji4]
 
Jeg har time hos fastlege 6/3. Da er jeg 9+1. Satser på det er nok tid til å få tatt TUL.
 
Når bør jeg bestille den? Tenkte vente til jeg også kan ta de blodprøvene jeg?
 
Jeg skal til legen på første kontroll 28.februar, da er jeg 9+2. Hadde privat TUL 7+2 og fikk høre hjertet slå ❤️ Legen skal henvise til offentlig TUL på Rikshospitalet, spent på når jeg får time der. Regner med jeg må tilbake til legen rundt uke 12 for å ta de blodprøvene som skal tas da.
 
Jeg skal til TUL 6 mars da er jeg ca midt i uke 8. Gruer og gleder meg på samme tid er spent på å se om det er hjertelyd. Sist hadde jeg en MA som ble oppdaget i uke 14 så tør derfor ikke glede meg for mye denne gangen.
 
Jeg er 8 uker nå, har bestillt time om 4 uker, når jeg er 12 uker.

Har ikke snakket med legen, men sist jeg var gravid sa hun at hun ville ha meg inn til første kontroll i uke 12, så regner med det gjelder ennå. Man får jo uansett ikke tatt blodprøvene før uke 12 :)
 
Skal til jordmor i neste uke allerede, når jeg er 8+1. Visste ikke helt om det var venteliste osv, så jeg tok kontakt tidlig. Skal bestille legetime til uke 12, for å få tatt blodprøver.
 
Tør ikke bestille noe før jeg har vært på tul og sett om det er noe liv der:shy: Er livredd for å miste igjen. Og da er det så kjedelig å måtte ringe og avbestille..
 
Skal gå privat denne gang, allerede vært hos legen da jeg har en jobb hvor jeg ikke kan jobbe som gravid.. men en lege som ikke forstår hvorfor... Så jeg skal til jordmor allerede i uke 7 eller 8, litt pga forrige fødsel, angst og for å starte forebygging av svangerskapsdepresjon.
 
Back
Topp