FEBRUAR 2018

Tok en ny nå, ser det bedre på Den? Kanskje bare skyggesiden ? Ser litt grå ut. Men det er vell bare ovitrelle som er på vei ut :(

Ser strek her!![emoji7][emoji7] håper det ikke er ovitrellestrek!!!
 
Da har jeg nettopp hatt uttak hos St Olavs [emoji846] det gikk SÅ bra!
Det som var det vondeste var lokalbedøvelsen de satte. Ikke stikket, men at det sprengte litt.
Kjente ikke at han stakk egg-nålen gjennom skjedeveggen i det hele tatt, å merket veldig lite når han stakk eggposene[emoji1374] Kun 5 egg ut, men håper kvaliteten er god[emoji177]
Gratulerer med overstått uttak [emoji173] Krysser fingrene for at det er fem supre egg som befruktes og utvikler seg som de skal
 
Shit altså!! Du er god!!!!!
[emoji23] jeg hadde kanskje gjort noe annet dersom jeg hadde hatt en god følelse, men det har jeg ikke, så da kan skuffelsen like gjerne utsettes. Men skal innrømme at det fristet veldig å teste i går!
 
Du er skikkelig flink! Kan hende du har skrevet om det her før da, men har du noen symptomer? :) hva tror du selv resultatet blir? :) så spennede! :)
Takk [emoji4] jeg har veldig lite symptomer, per nå kun ømme pupper. Vært uggen av og på siden 7dpo, men det har gitt seg de siste dagene. Har også spottet to ganger, så jeg har egentlig en følelse av at det blir en negativ test, selv om jeg vet at lutinus kan gi blødninger.
 
Takk [emoji4] jeg har veldig lite symptomer, per nå kun ømme pupper. Vært uggen av og på siden 7dpo, men det har gitt seg de siste dagene. Har også spottet to ganger, så jeg har egentlig en følelse av at det blir en negativ test, selv om jeg vet at lutinus kan gi blødninger.
Nesten samme her.. Har ikke merket noe i noen dager nå, merket mere av medisinene før innsett og dagen etterpå.. Men var en tur på butikken og stresset litt rundt, da fikk jeg litt murringer i magen, men ellers ingenting. Venter i spenning på testsvar av deg i kveld:D
 
Da har jeg nettopp hatt uttak hos St Olavs [emoji846] det gikk SÅ bra!
Det som var det vondeste var lokalbedøvelsen de satte. Ikke stikket, men at det sprengte litt.
Kjente ikke at han stakk egg-nålen gjennom skjedeveggen i det hele tatt, å merket veldig lite når han stakk eggposene[emoji1374] Kun 5 egg ut, men håper kvaliteten er god[emoji177]

Så bra alt gikk bra med deg i dag[emoji4][emoji16] man gruer seg ofte unødvendig for egguttak[emoji173]️

Jeg fikk ut 4 egg og er gravid[emoji173]️[emoji16] så få egg er ikke alltid en dum ting [emoji4]
 
Hjemme fem [emoji23] har lovet å vente med å teste til mannen kommer hjem, så halv seks vet jeg resultatet. Hele 7.5 time til [emoji20]

Åå spennende!! [emoji7]1 time igjen!!
Krysser fingrene!!!
 
Innsett vel gjennomført og fikk inn 2 perfekte 4-delte 2-dagers og 1 bonus på frys!
Testdato 9.mars.

Så braa!! [emoji16] gratulerer som ruger[emoji7][emoji7]
 
Åååfysj!! Hos Medicus ringe de uansett dagen etter! Veldig kjekt!
Jeg får sette meg på syrommet å syyy til fredag!
Håper jeg snart kan sy babyklær til meg selv også, å ikke bare på bestilling til alle andre[emoji7][emoji1373]

Hvordan reagerte mannen din på pos test forresten?[emoji7] kan ikke huske å ha sett du skrive noe om det!

Synes også det er kjekt at de ringer dagen etter, det gjør også alltid Tromsø[emoji5] Da får vi samtidig vite hvor mange som er befruktet og hvilken dag vi får innsett. Greit å vite siden mange må reise med fly[emoji5]
 
Innsett vel gjennomført og fikk inn 2 perfekte 4-delte 2-dagers og 1 bonus på frys!
Testdato 9.mars.

Gratulerer så mye med vel gjennomført innsett[emoji7][emoji7][emoji7] Så spennende! Jeg skal også sette inn 2 neste gang om dette ikke går. Føler sjansen er litt større da[emoji41]
 
Da har jeg nettopp hatt uttak hos St Olavs [emoji846] det gikk SÅ bra!
Det som var det vondeste var lokalbedøvelsen de satte. Ikke stikket, men at det sprengte litt.
Kjente ikke at han stakk egg-nålen gjennom skjedeveggen i det hele tatt, å merket veldig lite når han stakk eggposene[emoji1374] Kun 5 egg ut, men håper kvaliteten er god[emoji177]

Gratulerer med vel overstått egguttak! Godt å høre at det gikk så fint! Krysser fingrene for at det både blir embryo(er) inn og noen på frys. :)
 
Tatt ny test idag, like svak som i går og jeg er 14 dpo idag..

Hva slags test bruker du? Er noen som er tregere enn andre til å reagere. Kjedelig å ikke vite, men erdet strek, kan det være at fu bare produserer hcg litt sent.
 
Kommer an på hvor og hva du er ute etter å se.
Ved 5 uker bør man kunne se gestasjonssekk og muligens plommesekken. Ved 6 uker kan du ser hjerteaktivitet, men du kan like gjerne ikke se det selv om alt er bra.
Tror IVF-klinikkene helst ønsker man har passert 7 eller 8 uker før UL.

Var på UL 6+0 nå og klarte se hjerteaktivitet.

Jeg får time på sykehuset her rundt 6-7 uker, tror jeg. Lurer på om jeg kan overtale dem til å få komme inn i uke 5 hvis jeg blir gravid. Vil gjerne se at det er på riktig sted siden jeg har hatt exu tidligere. (Kan i hvert fall bruke det som argument, poenget er at jeg vil se så tidlig som mulig at det faktisk er noe der - men først må jeg ha positiv test, da. :) )
 
Back
Topp