Endring i ammingen

Frozar

Elsker forumet
Novembergull 2017
Marshmallows 2022
Før kunne vi sitte leeeenge å amme og kose sammen.Herlig kvalitetstid. Spesielt på kveldene var det så koselig.0
Men nå tømmer han puppen på 10min,og er da mett og fornøyd og gidder ikke ligge lengre. (En veldig sjelden gang sovner han og blir liggende)
Synes det er litt trist jeg:(
Andre som opplever det samme?
 
Jeg har heller omvendt opplevelse av det. Hun lå tidligere bare 10-15 min og ammet, men etter en tur til kiropraktor kan hun nå ligge 25-40 min. Synes det er veldig kos, men blir litt vel for min del når det drar ut i 40 min:wacky:

Det kan ikke være at han har blitt stiv eller sånn da? Jeg er førstegangs, så har ikke snøring egentlig, bare tenker på egen situasjon :)
 
Jeg nevnte det når vi var på 3mnd kontroll. Og det var visst helt normalt,for de blir mye mer effektive på å få ut melken i forhold til i begynnelsen. Og han legger veldig godt på seg,så var ikke noe å bekymre seg over.
Jeg bare synes det er trist,at den tiden er over:p
 
Elsdte lå i 40 minutter hver gan. Men plutselig snudde det :) de blir mer effektive ja ;)

Med hun her er det litt motsatt. Hun har alltid vært veldig effektiv, men i det siste har hun funnet ut at å ligge å kose pupp er veldig koselig :)
 
Begge mine har desverre hatt litt hastverk med diingen. Hun eldste var ferdig på 2-3 min av og til, men la på seg godt heldigvis, jeg var skikkelig bekymret en stund. Den minste er også rask, men kan ligge hele 6-7 min på én pupp. Drikker sjeldent fra begge sider, tror magen blir full fort. Hun legger også på seg godt, men skulle jo gjerne ha hatt litt lenger kosestund.
 
Ja, jeg og merker at amminga er mye raskere unnagjort nå enn i starten. Kjenner det skal bli litt trist når vi ikke ammer lenger. Heldigvis er det ikke enda.
 
Mi har alltid vært sånn. Aldri lagt mer enn 10-15 minutt. Litt trist, for virker ikke som hun synes det er så kos med amming. Er bare å spise full fart og så er hun ferdig. Litt redd for hvordan det skal gå med amming når vi begynner med fast føde. Har slitt en del med brystvegring også.
 
Back
Topp