Ønsker tips til mellomnavn som passer til Nina :)

Plutti89

Plutti89
Hei!
Vet ikke kjønnet på babyen enda, men skal ha dobbeltnavn uansett hva det blir. Blir det en jente skal hun hete Nina til fornavn, men vet ikke helt hva som passer sammen med nina da.
Noen gode forslag??
 
Nina Amalie
Nina Elisabeth
Nina Helene
Nina Ragnhild
 
Alice (A-lise)
Charlotte/Lotte
Lise
Elisabeth
Constance
Aurora
 
Takk for svar :) mange pene navn, men er veldig usikker :) har tenkt en del på sofie selv, men syns det er så mange andre som har brukt/ bruker det navnet til mellomnavn :) får diskutere med gubben å høre hva han synes :) ellers noen tips til gutte navn?? Der er vi helt blank, men skal ha to navn på den også hvis det blir en gutt :) jeg velger å bruke to navn for de andre søskene har to navn :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Takk for svar :) mange pene navn, men er veldig usikker :) har tenkt en del på sofie selv, men syns det er så mange andre som har brukt/ bruker det navnet til mellomnavn :) får diskutere med gubben å høre hva han synes :) ellers noen tips til gutte navn?? Der er vi helt blank, men skal ha to navn på den også hvis det blir en gutt :) jeg velger å bruke to navn for de andre søskene har to navn :)


Sent from my iPad using BV Forum
min skulle også ha sofie som mellomnavn, og har ei venninne som har det som mellomnavn så ble til at vi droppa det navnet ;) Fint navn, men som du sier er ikke ubrukt :p ligger vel ganske langt oppe på topp 10lista også om jeg ikke husker feil ;)
 
Sofia da? er jo nesten samme men litt forskjellig. Leah passer bak det meste. Victoria. Isabell, eller det litt mer utenom det vanlige Sibell.
Mathea er fint.
 
Simone, Linnea, Johanne :)
 
Nina Chanett
Nina Jeanette
 
Ooi, inne å tjiker litt på gamle skriverier :) navnet ble Nina Aurora. Da det var nordlys natten vi dro på sykehuset[emoji3]
 
Back
Topp