Egguttak, modne egg...

Håpfullemeg

Flørter med forumet
hei jenter( og evnt gutter)

Jeg lurer på en ting...
NÅR ser man om eggene er modne?
Jeg har hatt uttak idag, fikk 8 ut..
de nevnte ingenting om de var modne el ikke.

Sa bare at jeg fikk 8 egg. Jeg hadde 13 på ul, så noen har sikkert sprukket på de ekstra dagene med stimulering...

Kjenner at jeg blir litt rådvill av å ikke ha full kontroll på ting:wtf:
 
Hei, har du fått noen tilbakemeldinger fra klinikken du hadde uttak hos?:)
 
De gir beskjed om dette først imorgen når du får telefon om befruktning :)
 
Jeg fikk beskjed innsettingsdagen. Igår...Hvor mange som ble delt til blastocyst.
Dagen etter uttak fikk jeg beskjed om hvor mange som var modne og befruktet. Så måtte jeg vente i 4 dager pp svar om det ble innsett el ikke
Det ble det! Ruger på et egg nå:)
 
Jeg fikk beskjed innsettingsdagen. Igår...Hvor mange som ble delt til blastocyst.
Dagen etter uttak fikk jeg beskjed om hvor mange som var modne og befruktet. Så måtte jeg vente i 4 dager pp svar om det ble innsett el ikke
Det ble det! Ruger på et egg nå:)
Så spennende! Hvordan går det med deg og rugingen?:Heartred
 
Jeg ble hyperstimulert, og veldig dårlig. Men graviditetstesten sier gravid 1-2.
Treg start av hcg vel og merke da. Kun 10 på 13 dpo.
Håper den har hoppet til værs ;)
Men er selvfølgelig litt redd for at det ender opp dårlig...
Uff, det var jo ikke meningen at du skulle bli så dårlig midt oppi alt dette.. Får håpe du blir bedre snart og at hcg fortsetter å stige:)
Krysser fingre og tær for at det går bra og at du får termingått baby til senhøsten :)
 
Uff, det var jo ikke meningen at du skulle bli så dårlig midt oppi alt dette.. Får håpe du blir bedre snart og at hcg fortsetter å stige:)
Krysser fingre og tær for at det går bra og at du får termingått baby til senhøsten :)
Takk for omtanken og fine ord:) formen er allerede mye bedre, men den hcg' bekymrer meg veldig.
En leser jo om alle de som har kjempefine verdier, og ikke minst dem med lave, som det gåt galt med.
Prøver å roe ned litt, men har havnet skikkelig i den bekymringsbobla.
Var egentlig meningen at jeg skulle ta blodprøver med 2 dagers mellomrom for å finne ut om jeg ble gravid. Men måtte slutte med hcg støtte, så kunne bare ta en vanlig test over helgen som var. Den ble jo positiv da. Men vurderer virkelig å ta hcg best imorgen altså.
Samtidig er jeg redd for å få et skikkelig dårlig resultat...

Tusen takk;) håper virkelig jeg også nå altså:) en oktober baby❤️❤️❤️
 
Takk for omtanken og fine ord:) formen er allerede mye bedre, men den hcg' bekymrer meg veldig.
En leser jo om alle de som har kjempefine verdier, og ikke minst dem med lave, som det gåt galt med.
Prøver å roe ned litt, men har havnet skikkelig i den bekymringsbobla.
Var egentlig meningen at jeg skulle ta blodprøver med 2 dagers mellomrom for å finne ut om jeg ble gravid. Men måtte slutte med hcg støtte, så kunne bare ta en vanlig test over helgen som var. Den ble jo positiv da. Men vurderer virkelig å ta hcg best imorgen altså.
Samtidig er jeg redd for å få et skikkelig dårlig resultat...

Tusen takk;) håper virkelig jeg også nå altså:) en oktober baby❤️❤️❤️
Så godt at formen er bedre allerede! Det liker vi:Heartred

Skjønner godt at du er bekymret, det er ganske forståelig etter det du har gått gjennom.:) Håper du får oppfølging som fører til at du får ro i sinnet og kan glede deg over et lite voksende frø i magen:)
 
Heihei :) dette var vel det nermeste jeg fant her som jeg kan kanskje «skli» under :p skal snart på ultralyd nr 1 etter sprøytestart, så håper på uttak :) er litt smådårlig og trøtt. Noen andre her som håper på barn over nyåret? :)
 
Heihei :) dette var vel det nermeste jeg fant her som jeg kan kanskje «skli» under :p skal snart på ultralyd nr 1 etter sprøytestart, så håper på uttak :) er litt smådårlig og trøtt. Noen andre her som håper på barn over nyåret? :)
Hvis du ser inne på "assistert befruktning" så finnes det egne månedstråder for oss som går igjennom ivf. Der finner du mange som håper på 2019 baby :)
 
Back
Topp