Avocado's voksende spire

Takk for det[emoji7][emoji7] håper jeg får TR snart, slik at jeg rekker innsett før termin som skulle vært den 4.februar[emoji174]

Håper med deg! ❤️ Hvor mange sprøytedager forventer du?
 
Gratulerer med 37 uker :Heartred :wav
Jeg henger meg på de som anbefaler lystgass, i perioder bare for å ha noe å holde fast i :biggrin Badekar sto øverst på lista her også, men jeg fikk dessverre ikke lov. Håper det blir bra ;)

Takk :happy:
Ja, man må vel være fullgått for å få badekar? Kjedelig at du ikke fikk prøvd :oops:
 
Håper med deg! [emoji173]️ Hvor mange sprøytedager forventer du?

Er jo vanskelig å si, men går jo på samme hormoner og dose som sist! Og da hadde jeg uttak på sprøytedag 12! Så håper på ca det samme! Holdt med en kontroll også[emoji5]
 
Hurra for flott milepæl ❤️❤️
 
Gratulerer så mye med 37 uker! [emoji177]
Ukene har virkelig flydd avgårde den siste tiden - nå er snart frøkna di her [emoji7]
Håper du får hvilt masse på dagtid fremover og samlet energi.
 
Er jo vanskelig å si, men går jo på samme hormoner og dose som sist! Og da hadde jeg uttak på sprøytedag 12! Så håper på ca det samme! Holdt med en kontroll også[emoji5]

Dag 12 er jo virkelig supert! Krysser fingene for tilsvarende nå! :)
 
Gratulerer så mye med 37 uker! [emoji177]
Ukene har virkelig flydd avgårde den siste tiden - nå er snart frøkna di her [emoji7]
Håper du får hvilt masse på dagtid fremover og samlet energi.

Takk. :D
Enig! Det går virkelig fort nå :woot:

Er det høygravide livet snillt med deg?
 
Tenk nå er du innenfor termin, så da kan lille komme når som helst i løpet av de neste 5 ukene. Men for å ikke gå på veggen så anbefaler jeg deg å mentalt forberede deg på at det blir overtid, så kan avtaler man har lagt opp heller avlyses
 
Takk. :D
Enig! Det går virkelig fort nå :woot:

Er det høygravide livet snillt med deg?
Både og vil jeg si. Hadde vært så mye bedre om den forkjølelsen ville slippe taket! Men ellers er formen ganske fin - begynner dog å bli ganske så tungt [emoji28]

Hvordan går det med bekkenet ditt nå om dagen? Går du fortsatt til behandling?
Vet du om hodet hennes har festet seg?
 
Tenk nå er du innenfor termin, så da kan lille komme når som helst i løpet av de neste 5 ukene. Men for å ikke gå på veggen så anbefaler jeg deg å mentalt forberede deg på at det blir overtid, så kan avtaler man har lagt opp heller avlyses

Hehe, har vært så lite flink til å tenke på overtid, så det blir nok litt nedtur dersom det blir :p
 
Både og vil jeg si. Hadde vært så mye bedre om den forkjølelsen ville slippe taket! Men ellers er formen ganske fin - begynner dog å bli ganske så tungt [emoji28]

Hvordan går det med bekkenet ditt nå om dagen? Går du fortsatt til behandling?
Vet du om hodet hennes har festet seg?

Forkjøla her og - siden lille julaften, og har innsett at det nok ikke går over før hun er ute. Men er bare nesa jeg sliter med nå, så Otrivin er min beste venn :angelic:
Håper du klarer å kvitte deg med din sjuke! Er slitsomt i lengden... ❤️

Bekkenet er litt opp og ned. Bedre i gj.snitt kanskje, men det sammen med den store magen gjør det litt ekstra vanskelig å røre seg om dagen :p
Behandlingen stoppet jeg etter nyttår da den ikke utgjorde noen forskjell lengre.
Hodet er festet-ish.. dvs, hodet ligger dypt og hun kommer ikke opp igjen, men hun klarer fortsatt å rotere litt. Det har stabilisert ting, men venter fortsatt på at hun skal sette seg bom fast ;)

Hva med deg og bekken? Og vet du hvordan hun ligger?
 
Forkjøla her og - siden lille julaften, og har innsett at det nok ikke går over før hun er ute. Men er bare nesa jeg sliter med nå, så Otrivin er min beste venn :angelic:
Håper du klarer å kvitte deg med din sjuke! Er slitsomt i lengden... [emoji173]️

Bekkenet er litt opp og ned. Bedre i gj.snitt kanskje, men det sammen med den store magen gjør det litt ekstra vanskelig å røre seg om dagen [emoji14]
Behandlingen stoppet jeg etter nyttår da den ikke utgjorde noen forskjell lengre.
Hodet er festet-ish.. dvs, hodet ligger dypt og hun kommer ikke opp igjen, men hun klarer fortsatt å rotere litt. Det har stabilisert ting, men venter fortsatt på at hun skal sette seg bom fast ;)

Hva med deg og bekken? Og vet du hvordan hun ligger?

Høres veldig likt ut med forkjølelsen, sliter med det samme - mye snue som igjen gir hoste. Nå hiver jeg også inn håndkleet og kjøper en flaske otrivin. Får jo ikke sovet ordentlig på natten pga tett nese.

Håper hun fester seg skikkelig hos deg snart, slik at hun er heeelt klar til å komme ut [emoji4]
Jeg var hos jordmor sist i begynnelsen av januar - da lå hodet langt nede, men ingen antydning til å ha festet seg. Har ny time den 30 januar så blir spennende å se om det har skjedd noe mer da [emoji5]

Bekkenet oppfører seg bra foreløpig. Kjenner det mer nå enn tidligere, men det er nok veldig vanlig og naturlig når det nå har blitt litt tyngre. Støvsugde og vasket huset her tidligere i uka, det var ikke noe godt etterpå [emoji33] så tviler på at det blir noe mer støvsuging på meg før frøkna kommer [emoji28]

Det er så sykt sprøtt å tenke på at jentene våre snart er her!!! Er du ferdig pakket og klar?
 
Høres veldig likt ut med forkjølelsen, sliter med det samme - mye snue som igjen gir hoste. Nå hiver jeg også inn håndkleet og kjøper en flaske otrivin. Får jo ikke sovet ordentlig på natten pga tett nese.

Håper hun fester seg skikkelig hos deg snart, slik at hun er heeelt klar til å komme ut [emoji4]
Jeg var hos jordmor sist i begynnelsen av januar - da lå hodet langt nede, men ingen antydning til å ha festet seg. Har ny time den 30 januar så blir spennende å se om det har skjedd noe mer da [emoji5]

Bekkenet oppfører seg bra foreløpig. Kjenner det mer nå enn tidligere, men det er nok veldig vanlig og naturlig når det nå har blitt litt tyngre. Støvsugde og vasket huset her tidligere i uka, det var ikke noe godt etterpå [emoji33] så tviler på at det blir noe mer støvsuging på meg før frøkna kommer [emoji28]

Det er så sykt sprøtt å tenke på at jentene våre snart er her!!! Er du ferdig pakket og klar?

Får håpe hun ligger godt festet i bekkenet på neste kontroll!! :)

Du får prøve å ikke presse deg selv mer enn nødvendig nå på slutten som alt blir så tungt! La mannfolka støvsuge :smug:

Her er alt klart! Et par ting må selvsagt hives i fødebagen på veien ut døra, men ellers er alt på stell :happy: Der da?
 
Får håpe hun ligger godt festet i bekkenet på neste kontroll!! :)

Du får prøve å ikke presse deg selv mer enn nødvendig nå på slutten som alt blir så tungt! La mannfolka støvsuge :smug:

Her er alt klart! Et par ting må selvsagt hives i fødebagen på veien ut døra, men ellers er alt på stell :happy: Der da?

Vi er notorisk treige og alltid ute i siste liten, så har litt igjen enda [emoji15]
Har ikke fått fiksa stellebord/ kommode enda, så må få kjøpt inn asap. Klær skal vaskes nå de kommende dagene. Så tar jeg fødebagen neste helg tenker jeg.
Ellers skal det meste være på plass [emoji4]
Ja bortsett fra ny bil da [emoji38] Fant ut her om dagen at bilen er altfor liten for vårt bruk; bilstolen med isofix basen passer inni, men da får enten ikke sjåføren plass eller passasjer fremme, det er ikke plass til beina [emoji44]
 
Takk :happy:
Ja, man må vel være fullgått for å få badekar? Kjedelig at du ikke fikk prøvd :oops:
Satser på badekar neste gang ;) Er klar for et nytt lite nurk jeg :Heartred
 
Vi er notorisk treige og alltid ute i siste liten, så har litt igjen enda [emoji15]
Har ikke fått fiksa stellebord/ kommode enda, så må få kjøpt inn asap. Klær skal vaskes nå de kommende dagene. Så tar jeg fødebagen neste helg tenker jeg.
Ellers skal det meste være på plass [emoji4]
Ja bortsett fra ny bil da [emoji38] Fant ut her om dagen at bilen er altfor liten for vårt bruk; bilstolen med isofix basen passer inni, men da får enten ikke sjåføren plass eller passasjer fremme, det er ikke plass til beina [emoji44]

Da har dere definitivt litt å pusle med de kommende ukene :)
Synd bilen er så liten da... :oops: Hva slags bil vil dere ha?
 
Satser på badekar neste gang ;) Er klar for et nytt lite nurk jeg :Heartred

Blir perfekt aldersforskjell om dere blir gravide nå! Håper dere også kan slå til med en hjemmelaget en ❤️ Sender over litt babystøv!
 
Da har dere definitivt litt å pusle med de kommende ukene :)
Synd bilen er så liten da... :oops: Hva slags bil vil dere ha?
Vi skal ha oss en Volvo xc70 [emoji41] Trenger mye plass (har hund), 4x4 og som kan trekke ei svær campingvogn [emoji23] Da begynner utvalget å begrense seg litt. Har ventet på at det skulle komme for salg i vår prisklasse, men tror kanskje vi har funnet noe nå [emoji2]
Har Toyota rav4 nå, så ble ganske så overrasket når vi fant ut at det ikke var plass i den, skulle ikke trodd det liksom [emoji848]
 
Back
Topp