Hvilken dpo er dere idag og hvilke symptomer??

Prøverpåsøsken85

Elsker forumet
12 dpo her og har masse symptomer som stikninger,brekninger,hodepine,varm og kald om hverandre,større bryster med synlige blodårer,ingen spotting som jeg pleier ha par dager før tr...
 
Hvorfor har du en dårlig følelse da? Det har jo egentlig jeg og Pga de testene jeg har tatt feks i helgen viste en svak strek men ikke de siste jeg har tatt nå denne uken. Og disse murringene/stikningne jeg har i magen dem kommer og går og er ikke der konstant så jeg vet ikke om det er ett dårlig tegn?
 
6dpo, gjør vondt i eggstokk området når jeg hoster. Men tror bare kroppen tuller med meg da vi bommet med aksjer denne runden.
 
Er du sikker på det da? Vi koste oss bare 2 dager før el og dagen etter. Jeg vet ikke om det holder. Var to dager imellom der hvor vi ikke koste oss OL dere skjønner
 
Hvorfor har du en dårlig følelse da? Det har jo egentlig jeg og Pga de testene jeg har tatt feks i helgen viste en svak strek men ikke de siste jeg har tatt nå denne uken. Og disse murringene/stikningne jeg har i magen dem kommer og går og er ikke der konstant så jeg vet ikke om det er ett dårlig tegn?
Bare har en følelse på at vi ikke traff, også har jeg jo null symptomer da [emoji46] Vet man kan ha ingen symtomer og fortsatt være gravid, men magefølelsen sier det ikke klaffet [emoji28] Men håper jo fortsatt selvfølgelig [emoji1]
Når er ikm for deg da?
 
Ikm er på fredag .. forrige gang jeg var gravid uten at det da var planlagt så hadde jeg ingen symptomer. Husker bare at jeg hadde en litt rar følelse så gikk bare å kjøpte en test som jeg tok dagen før jeg tr skulle komme og den var positiv. Da fikk jeg litt sjokk. Men på grunn av utenlandsjobbing så måtte jeg dessverre ringe sykehuset. Angrer på det idag men den gangen hadde jeg ikke så mye valg. så man må ikke ha symptomer for å få positiv test. så jeg krysser fingrene for deg jeg
 
Ikm er på fredag .. forrige gang jeg var gravid uten at det da var planlagt så hadde jeg ingen symptomer. Husker bare at jeg hadde en litt rar følelse så gikk bare å kjøpte en test som jeg tok dagen før jeg tr skulle komme og den var positiv. Da fikk jeg litt sjokk. Men på grunn av utenlandsjobbing så måtte jeg dessverre ringe sykehuset. Angrer på det idag men den gangen hadde jeg ikke så mye valg. så man må ikke ha symptomer for å få positiv test. så jeg krysser fingrene for deg jeg
Får håpe tr holder seg langt unna og at du får to streker! Når skal du teste igjen? [emoji4]
Synd å høre om utfallet av din forrige graviditet... Men det var vel det som var riktig for deg der og da [emoji46]

Får håpet litt mer oppe av denne erfaringen din her da, med null symptomer altså! [emoji1]
 
En ting jeg reagerer på nå er puppene. De er ikke bare ømme,men vokst litt og er harde men er i tillegg ‘varme’når jeg tar på dem og det har jeg aldri hatt før.. ikke før tr eller
 
Jeg tenkte teste igjen i morgen på morgenen og på kvelden hvis ikke så er det bare å se om tr kommer på fredag eller så er det bare å teste igjen. Det som er rart er at jeg alltid pleier å spotte litt par dager før mens og det er ikke antydning til det nå.. så har litt blanda følelser.. men jeg håper og tror du har lykkes nå når skal du teste? Når jeg testet 7 dpo fikk jeg en svak strek men negativ etter det igjen...
 
Og jeg er veldig glad i sjokolade og spiser dessverre mye av det og spesielt dagene før tr men nå ligger den bare på bordet og frister ikke i det hele tatt
Vi får håpe de ømme puppene, null spotting og ingen lyst på sjokolade er to streker! Blir spennende å se i morgen [emoji1] Oppdater når du har tatt test da!
Jeg vil helst prøve å vente så lenge som mulig opp mot ikm før jeg tester, men vi får se hvor lenge jeg greier å holde meg [emoji28]
 
Back
Topp