Markerer dere noen høytider før påske?

Vel, vi markerer fastelavn, dvs spiser kremboller

Men vi faster ikke.
 
Vi markerer ytterst få høytider. Det dreier seg stort sett om mat. :p
Fastelavnsboller og muligens noen pinner med noen fjær på fastelavn.
Påskeegg og noe pynteræl til påske.
Julemat og pynt til jul.
:D :D
 
Morsdag, og så spiser vi fastelavnsboller (jeg kan fravike en del prinsipper om det innebærer feiring med kake/boller...).
 
Fastelaven, men mest fordi ungene har lyst til å lage og spise boller:joyful:
 
Fastelaven og fettirsdag blir markert her. Og morsdag.
 
Her er det vel kun morsdag. Kanskje vi og skal markere fastelaven (pga bollene såklart) i år? :p Må tenke litt på den ;)
 
Fastelavn. Fastelavn. FasteLAVN. Ikke laven. LAVN :)

Boller med krem er godt, så det markere vi. Dvs, vi drar til min mor og spiser boller med krem sammen med min bror med familie.. I fjor var det vel bare mellomste som fikk være der, eldste spydde i det han gikk ut av bilen. Det var vel og merke pga migrene, men det var vi ikke sikker på der og da, så vi dro hjem. Hun fikk være igjen og ble kjørt hjem av pappa senere på kvelden. Satser på større suksess i år.
 
Jo, morsdag "markerer" vi jo litt da. :)
 

Nei. Det er så mye i løpet av året å holde styr på, så mellom jul og påske er det «nedetid» digg.

Nå har vi bare en 1,5 åring så det ligger i kortene at det på et tidspunkt må markeres. Men det blir kun for bebis sin skyld. Vi driter litt i det[emoji23] no affence
 
Nå føler jeg meg litt fjern, men når er fastelavn? Her utgår innimellom feiringer av ymse slag ettersom min mann har en jobb hvor han reiser en del, så jeg rekker å glemme enkelte høytider :p
 
Nå føler jeg meg litt fjern, men når er fastelavn? Her utgår innimellom feiringer av ymse slag ettersom min mann har en jobb hvor han reiser en del, så jeg rekker å glemme enkelte høytider :p
I år er det samme dag som morsdag, 11.2

Det noe med x antall dager før påske .40?

Så neste år er det i begynnelsen av mars for da er påska så sen
 
I år er det samme dag som morsdag, 11.2

Det noe med x antall dager før påske .40?

Så neste år er det i begynnelsen av mars for da er påska så sen
Aaah, takk for oppklaringen :)
 
Back
Topp