Slet du med halsbrann i svangerskapet?

Jaaa, jeg sliter. Her går det på sjokomelk og halspastiller. Drøyer lovehearts trikset så lenge jeg kan.
Ellers er det å ligge med hodet høyt og ikke spise seg så alt for mett og holde seg unna kullsyreholdig drikke.
 
Jepp. Slet med det med nr 2 og nr 3. Eneste som hjalp var sånne halsbrann tabletter fra apoteket.
 
Ja jeg sliter, men funker veldig med flytende gaviscon. Jeg blir verre av melk, brød, store måltider. Hjelper med å begynne dagen med lime i et glass vann. Men har det uansett om jeg ikke tar gaviscon.
 
Sliter litt til å fra. Samarin funker godt på meg, men nå er jeg ikke velfig plaget da.
 
Jaaaaaaa fra mnd 4 på begge to
 
Ja. Brukte flytende Galieve da jeg synes den smaker bedre enn flytende Gaviscon.
 
Jeg var veldig plaget når jeg gikk med yngste, det begynte ca med en gang jeg ble gravid og gaviscon hjelp litt i begynnelsen, men etter hvert hjalp ingenting. Føltes som jeg brant opp, helt forferdelig.
 
Ja veldig! Ønska meg 2 for 1 for gaviscon.. jeg dro på fest med gavisconflaska på innerlomma når resten drakk vin:hilarious:
 
Back
Topp