Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Ja, sett den. Syns bare det er lenge å ikke ha neste samtale før uke 24. Så tenker høre om jeg kan sette opp time i uke 20. Er god dekning her :)

Ja, det var vi jo enige om allerede. :knegg: Jeg mente bare for å vise deg hva minimumet opprinnelig er, men da hadde du jo oversikten allerede. :p Du får jo så mange ulike svar fra hele landet nå, så man kan jo bli rent surrete over hva som egentlig er minimumskravet tenkte jeg. :bag:
 
Ja, det var vi jo enige om allerede. :knegg: Jeg mente bare for å vise deg hva minimumet opprinnelig er, men da hadde du jo oversikten allerede. :p Du får jo så mange ulike svar fra hele landet nå, så man kan jo bli rent surrete over hva som egentlig er minimumskravet tenkte jeg. :bag:

Ja, de er ikke helt samkjørte nei :p Får se hva som skjer til uken..
 
Gratulerer med over 11 uker [emoji173]️
Voldsomt lenge mellom hver kontroll da. Er nok normalt /ytterste grense av hva de MÅ tilby, men.. Ja. Her var det en gang i mnd. I tillegg til oul. Som andregangs synes jeg dog det ble litt for mye [emoji28]
Spesielt med jm jeg hadde. Ble bare pjatt. [emoji28]
 
Gratulerer med over 11 uker [emoji173]️
Voldsomt lenge mellom hver kontroll da. Er nok normalt /ytterste grense av hva de MÅ tilby, men.. Ja. Her var det en gang i mnd. I tillegg til oul. Som andregangs synes jeg dog det ble litt for mye [emoji28]
Spesielt med jm jeg hadde. Ble bare pjatt. [emoji28]

Takk takk ❤️

Ja, syns jeg også. Tenker jeg ringer til uken og avtaler time rundt uke 20 eller så :)
 
Skjønne hunder altså
 
11 + 4

Bare 3 dager til de magiske 12 ukene, 10 dager til neste ultralyd og 7 uker til OUL ❤️

Ellers er formen drit. Må spise konstant for å ikke bli kvalm, men blir kvalm om jeg spiser for mye også. Ikke bare bare. Brødskive med gulost (gjerne varmet i ovnen) eller nugatti er min venn. Og cola, blitt avhengig av det dritet der. Middag spiser jeg kun om det kjøpes eller blir lagd til meg, og ikke de store mengdene heller. Men det blir nok bedre ;) Sånn ting ser ut nå blir det å be om sykemelding en uke eller to til. Håper ting løser seg når jeg bikker 13-14 uker.

Begynt på denne romperen i lysegrå bomull :D

4A26A619-89F4-4180-81A2-820739C0B82A.jpeg
 
Og venter febrilsk på doppleren min.. Hvorfor bestilte jeg ikke bare fra norsk side? Men får se det positive - jo lenger den drøyer (forventet innen neste mandag) jo lettere er det å høre :)
 
Koselig med små prosjekter oppi den dårlige formen din. Håper det bedrer seg snart
 
11 + 5

Idag klarte jeg alle gravides skrekk - falle i trappen. Landet "heldigvis" på armen, ryggen og stumpen. Resultatet ble 10 minutters hylgråt i redsel for at jeg hadde drept lille (hormoner, oh yes), ødelagt arm og nå ekstremt vondt bekkenområde. Vondt å bruke armen (den er kraftig forslått og hoven) og svært ubehagelig å gå, stå eller sitte.

Bare sjeleglad jeg ikke landet på magen..
 
11 + 5
Idag klarte jeg alle gravides skrekk - falle i trappen. Landet "heldigvis" på armen, ryggen og stumpen. Resultatet ble 10 minutters hylgråt i redsel for at jeg hadde drept lille (hormoner, oh yes), ødelagt arm og nå ekstremt vondt bekkenområde. Vondt å bruke armen (den er kraftig forslått og hoven) og svært ubehagelig å gå, stå eller sitte.

Bare sjeleglad jeg ikke landet på magen..

Uff, skumle greier :bag:
God bedring!
 
Oh, hørtes ikke bra ut!! Bra det gikk så bra som det gikk[emoji173]️[emoji173]️
 
Å ramle er alltid skummelt med spire i magen[emoji22][emoji33] Godt at det gikk bra, de ligger heldigvis godt beskyttet inni magen[emoji173][emoji173]
 
Så bra det gikk såpass bra. :Heartred Håper vondtene gir seg raskt. :)
 
Æsj, så skummelt å ramle :-(

Men gratulerer med snart 12 uker!! Tenk det [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Var ikke noe gøy å ramle nei.. :( Spent på hvordan armen blir imorgen. Lover ikke helt godt.. Og håret skriker at det trenger en dusj imorgen.. :p
 
Back
Topp