Vil du hjelpe oss å få korpsuniformer?

Takk skal dere ha

Jeg vet jo at det er en liten sjangs. Men jeg tipper lotto også jeg ;-) idiot-skatt sier de på jobb. Prisen for retten til å drømme, sier jeg. (stengt tatt er det mannen som tipper, så jeg får håpe han er så glad i meg som han påstår...)

Jeg har i det minste fått støtte i styret på alle eller ingen! Det er greit at de går i genser de som er junior, sålenge de gjør det hele gjengen
 
Vinnere uke 2 er trukket, bl.a en gruppe her fra kommunen som driver cheerleading.

Bare 5 trekninger igjen.
 
Takk til alle som stemmer og dere som har delt med dere selv eller andre

Vi har i løpet av denne knappe uken klatret fra ca 50 stemmer på rundt 250. Plass til 165. Plass med pr nå 119 stemmer.

Samtidig fikk jeg bevisstgjort meg selv og andre i styret på hvor feil det er om noen får så jeg satser på at ingen får. Eller alle. Selvsagt helst alle, men det rekker vi neppe til sommersamling og 17. Mai i år, men at de får til neste år.
 
Har stemt noen dager og delt med meg selv på fb :)
 
Har stemt noen dager og delt med meg selv på fb :)
Herlig

Vi når ingen topp-tre, men det forventet jeg ikke. Til det er gruppen for liten og engasjementet for lite (jeg har prøvd å engasjere gruppen, men tror nesten alle stemmer kommer fra denne tråden samt min familie...)

Men hvert lodd er jo en sjangse. I tillegg skaø jeg jobbe med å få det til på ordinært vis neste år. For jeg regner ikke med at vi vinner, selvsagt. Men det er lov å håpe.
 
Stemt
 
Stemt
 
Back
Topp