Skravletråd Rødkløver

Merkelig at alt skal samle seg der. :p Syns det godt kunne vært fordelt litt mer. ;) Hadde ikke skadet å fått mer på puppene [emoji12]
Det var det da.

For meg dreier det seg mye om diabetesrisiko og da er magefett ikke bra...
 
Ja, det er jo også noe... men skal ikke det veldig mye magefett til?
Joda, men jeg har allerede en sånn der risikofaktor eller to som teller ganske mye, som jeg ikke får gjort noe med. En mor med diabetes. Blodsukker helt i grenseland til svangerskapsdiabetes alle tre gangene.

Så da er høyt sukketinntak, lite aktiv livsstil og økende mageomktets ikkr akkurat det smarteste....
 
Joda, men jeg har allerede en sånn der risikofaktor eller to som teller ganske mye, som jeg ikke får gjort noe med. En mor med diabetes. Blodsukker helt i grenseland til svangerskapsdiabetes alle tre gangene.

Så da er høyt sukketinntak, lite aktiv livsstil og økende mageomktets ikkr akkurat det smarteste....

Skjønner :/ Nei, det er jo ikke så lurt da.
 
Merkelig at alt skal samle seg der. :p Syns det godt kunne vært fordelt litt mer. ;) Hadde ikke skadet å fått mer på puppene [emoji12]

Mye på magen tyder på stress visstnok. Det samler seg mest der hos meg og :(
 
Stemmer det at det er tre som ikke har meldt seg her?
Daydream, kaffedama og klarsåklar?

Vi må få tak i dem aå vi vet at de husker å veie seg og registrere vekt i morgen tidlig.
 
Stemmer det at det er tre som ikke har meldt seg her?
Daydream, kaffedama og klarsåklar?

Vi må få tak i dem aå vi vet at de husker å veie seg og registrere vekt i morgen tidlig.
Daydream har i hvert fall likt innlegget jeg tagget henne inn i i denne tråden. Og Kaffedama har svart i tråden hvor alle lagene står. Men vi må nok minne på om veiing tenker jeg.


Hvem blir lagleder her?
 
Last edited:
Daydream har i hvert fall likt innlegget jeg tagget henne inn i i denne tråden. Og Kaffedama har svart i tråden hvor alle lagene står. Men vi må nok minne på om veiing tenker jeg.


Hvem blir lagleder her?

Landet vi på Sara, med meg som backup tro?
 
Bare klarsåklar vi ikke har oppnådd noe kontakt med da.

Lagleder er vel ingen som har meldt seg som, så.... Da blir det vel oss som sa vi kunne om ingen andre.

Er alle tidlig ute så er det ikke noe problem for meg. Så jeg kan ta det. Med backup?
 
Gått opp ca 2 kg etter påmelding til slankekrigen....... Ouch...... Jeg har hatt et tilbakefall med overspisingen, så jeg har jo en forklaring, men det gjør jo ikke saken bedre.
 
Back
Topp