Eksens Syn på deg

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Hva tror du eksen(e) din(e) tenker om deg?
Vi deler jo våre mest intime øyeblikk med våre elskede, men når forhold blir slutt så er det lett å se annerledes på de opplevelsene man har delt. Kanskje deler man mange av hendelsene med en ny partner.
Hvis du skal gjette; hva tenker eksempel om deg?
 
Tror ikke han tenker så mye helt ærlig :p Han prøvde seg litt noen måneder etter vi var ferdige med hverandre, men da var jeg i starten av nytt forhold. Tror dog det var mer fordi han ville ha seg noe.. Men men, vi sees aldri så er nok ikke noe noen av oss tenker på :)
 
Ikke godt å si. Han har lagt hele "skylden" for skilsmissen på meg, så det er neppe pent det han sier.
 
I dag tror jeg vi har et godt forhold og har lite negativt å si om hverandre :)
 
Da jeg slo opp (diverse grunner for det) så var han sint og såret og kom noen frekke mld i ettertid. Men nå 8 år senere så har vi begge fått samboere og barn og har hilset på hverandre (type hei ) om vi ser hverandre . Men han er ikke en jeg er venner med og takk og lov så fikk vi ikke barn sammen :nailbiting: For å være helt ærlig så var det å slå opp med han en av de beste beslutningene jeg har gjort ..
 
Ex 1: Ut fra reaksjonen hans da vi møtte på hverandre, bare positivt - og glad for at jeg er hyggelig mot ham. Vi var unge og han endte opp med å være utro..

Ex 2: Han prøvde seg sporadisk i flere år etter at jeg kom meg bort.. Tror ikke han tenker noe særlig mer enn at han evt savner [å eie] meg, og at livet er sååå urettferdig mot ham [emoji23]
 
Hva tror du eksen(e) din(e) tenker om deg?
Vi deler jo våre mest intime øyeblikk med våre elskede, men når forhold blir slutt så er det lett å se annerledes på de opplevelsene man har delt. Kanskje deler man mange av hendelsene med en ny partner.
Hvis du skal gjette; hva tenker eksempel om deg?

Min siste eks ville heller fabrikkere historier om at jeg var utro fremfor å godta bruddet mellom oss, så vi er ikke venner, for å si det sånn. :p
Han synes nok jeg var masete og krevende, som ikke synes Peter Pan-syndrom er sjarmerende. :D
 
Min siste eks ville heller fabrikkere historier om at jeg var utro fremfor å godta bruddet mellom oss, så vi er ikke venner, for å si det sånn. :p
Han synes nok jeg var masete og krevende, som ikke synes Peter Pan-syndrom er sjarmerende. :D

Kjekt å være kvitt han! ^^

Jeg tviler på at min eks synes godt om meg. Det gjorde i alle fall ikke hans mor ^^ Hun var en skikkelig megge! ^^ Ikke fordi hun ikke likte meg, men fordi hun brydde seg mer om sin sønns muligheter til å arbeide der hjemme enn at han hadde det bra.
 
Det er ikke noe vondt mellom oss, så både tror og håper at han ønsker meg alt godt.
 
Er veldig god venn med min forrige eks, og vi begge er enige om at vi ikke passet sammen på den måten. Tror han er litt sjalu på at jeg har funnet meg en samboer og fått barn, siden han sliter litt med å knytte seg. Men ellers ønsker han meg alt godt :)
 
Min eks er nå en av våre bestekompiser, og både mannen min og jeg kan finne på ting sammen med ham og hans kjæreste, i ulike konstellasjoner.
Kjæresten hans og mannen min spiller blant annet hockey sammen, og vi drar gjerne på telttur med bikkjer og unger på slep hele gjengen. :)
Vi passet ikke som kjærester, men som venner fungerer det helt topp! :)
 
Han jeg var sammen med når frøkna vær mindre tilbringer jeg en del tid sammen med iløpet av året. Han er sammen med tremenningen min, Og jeg kan strekke ut armene og få en skikkelig god bamseklem bare fordi jeg trenger det. Så trur og føler vi har ett godt forhold selv om han syntes jeg er litt snodig haha

Han siste jeg var sammen med, trur jeg ønsker meg en viss plass. Siden ting ikke ble slik han ville, så vil han ikke vite av oss.
 
Tror han kun har gode tanker om meg og virker glad for å se meg om vi treffes på gata.
Jeg derimot har ikke så mye til overs for han :p
 
Man kan jo begynne å lure da to av eksene mine har kjøpt seg hus og flyttet til hjembygda mi. Jeg jobber såklart i den lokale butikken og er «pent nødt til» å hilse, si hei og smile pent når dem kommer innom. Har ikke så mye til overs for dem og tror ikke de tenker så mye over meg heller. Er bare irriterende at de måtte flytte akkurat hit.
 
Tror ikke han tenker noe særlig mye pent om meg iallefall. Eller nå tror jeg ikke han tenker på meg i det hele tatt, men han har sikkert hatt sine tanker :')
 
Tror han unner meg alt godt :) Som jeg også unner han ;)

Vi har ikke noe uoppgjort, og vi prater fint, og mine to små med ny ektemann vil alltid hilse på han når han henter de 3 store vi har sammen.
3 åringen min gir han alltid kos, og kyss før han drar avgårde med storesøsknene :p
Og dette synes han er veldig stas.
 
Tror ikke min eks synes så veldig godt om meg, da det endte med at jeg anmeldte han. Synes bare synd i dama han har nå.
 
Er venn med 2 av de fortsatt, de to andre var skammelig bitter når jeg gjorde det slutt. De har blokkert meg på face liksom.
 
Back
Topp