Så harry!

Jeg synes navna er fine alene og hver for seg [emoji4] Men som dobbeltnavn og trippelnavn blir det litt mye for min smak. Synes allikevel ikke at det er harry. Skjønner godt at de har så mange barn [emoji173]️ Barn er noe av det beste som kan skje oss. Noen blir fornøyd med to, andre blir fornøyd med ti.
 
Jeg bare syns det er skikkelig harry. Sånne navn orker jeg ikke. :p :p :p
Også blogging og så mange unger og han er sånn typisk harrytass og hun sånn typisk harry mamma.
Ikke no utdanning og tyter ut unger istellet for å jobbe. Jeg kan ikke være eneste som syns det?

For og si det sånn da. Jeg har barn jeg og, ingen utdanning. Men jeg jobber. Er jeg harry fordi jeg ikke har utdanning? Er jeg harry fordi jeg valgte å få barn før jeg tok en utdanning? Er jeg harry fordi du kanskje ikke liker navnet på barnet mitt? Voksne mennesker burde holde seg for gode til å snakke sånn her om andre. Hva om noen hadde skrevet sånn om deg og dine barn? Du hadde sett dette, og dine barn hadde sett dette? Hvordan hadde DU følt deg da?

Hva June.Maria driver meg og hva hun gjør har du ingen verdens ting med å vite. Ja hun blogger. men kanskje maks 1/4 del av livet hennes kommer ut på bloggen. Og ja, jeg kjenner denne familien. Og det er en så fantastisk familie at du har ikke ord. Barna er lykkelige, veloppdratte og noen helt fantastiske små menneskene. June og Nik er langt fra harry, de er utrolige gode ha. De stiller opp for alt og alle, og hvor de får energi og tid til å gjøre alt de gjør, og ta vare på alle rundt seg, det står det så sinnsykt respekt av.
Og jeg er sikker på at livet dems har mere betydning enn ditt liv noen gang kommer til å få. Her du sitter bak et tastatur, er anonym og snakker dritt om andre voksne mennesker og dems barn?!?

Skjerp deg, skaff deg et liv så du også kanskje blir lykkelig.
 
Ikke navn jeg ville valgt (noen av de liker jeg dog), men folk før gjøre som de vil og ha så mange barn de selv ønsker :)
 
Jeg bare syns det er skikkelig harry. Sånne navn orker jeg ikke. :p :p :p
Også blogging og så mange unger og han er sånn typisk harrytass og hun sånn typisk harry mamma.
Ikke no utdanning og tyter ut unger istellet for å jobbe. Jeg kan ikke være eneste som syns det?

Dette var er et merkelig tema å starte en egen tråd om. Sier litt mer om OP enn denne seksbarnsmoren. Vet ikke hva du sliter med selv i livet, men kanskje du skal prøve å fokusere på litt mer positive ting enn å bruke energi på å være smålig mot noen som ikke vet du eksisterer en gang. Ta vare på deg selv:)
 
Jeg synes hun og mannen er heldige[emoji173] Jeg elsker barn, har 3 stk selv og ønsker nr 4. Er jeg et Harry menneske av den grunn? Og jo Takk, har utdannelse jeg! Alle har hver sin smak i navn,har selv valgt spesielle navn til mine barn som JEG/VI synes er fine. Synes dette var en usaklig og lite hyggelig tråd. Man skal snakke andre mennesker opp, ikke snakke nedsettende om dem. Har man lite pent å si, så kan man fint holde munn.
 
Så fint jeg er Harry da( men det visste jeg fra før). Jeg har ikke jobb eller utdannelse men to nydelige barn. Hvorfor jeg ikke har der kan folk bare drite i. Men det er som regel en grunn. Tenk om du rakker ned på en person som kan være for syk til å jobbe? Eller kanskje dysleksi så skolen blir ett stort problem? Psykiske problemer pga traumer eller noe? Er ikke rart barn mobber når voksne mennesker kan si sånne ting om hverandre. I mine øyne er ingen Harry eller snyltere osv. Vi er forskjellige og sånn er det bare. Det viktigste er at man har det bra og at barna har det bra. Hva de heter har da ingen betydning for om de har det bra eller ikke.
 
Back
Topp