10'er og 25'er tester

De kan jeg teste med på 10 dpo?? :p

Jeg fikk positiv på alle typer tester 10 dpo, så der kommer helt an på ditt hcg-nivå. ;)

Hvor sensitive testene er (10, 25, 50) finner du gjerne i informasjonen om testene, enten i pakningsvedlegget eller på nettsiden du kjøper fra. Alle tester er jo laget med en planlagt "grense" for når de skal slå ut. :)
 
De beste jeg hadde av wondfo hadde grønn pakning!

Ja, det var bare den de solgte da jeg prøvde på førstemann. Min absolutte favoritt. Men jeg synes den virker å være lik som "Make Sure" sine (25) fra Konplett apotek. De har jo samme grønne pakker og samme farger på strimmelen (mørkeblå). Bare at de er klippet hakket bredere av platen. Lurt å kjøpe når de kjører sånn 50 % rabatt egentlig da. :rolleyes:
 
Ja, det var bare den de solgte da jeg prøvde på førstemann. Min absolutte favoritt. Men jeg synes den virker å være lik som "Make Sure" sine (25) fra Konplett apotek. De har jo samme grønne pakker og samme farger på strimmelen (mørkeblå). Bare at de er klippet hakket bredere av platen. Lurt å kjøpe når de kjører sånn 50 % rabatt egentlig da. :rolleyes:

Har noen kjøpt disse? Er det "ekte" wondfo de selger?

http://www.lavpris-tester.com/graviditetstest-strimmel.html

Ja, har sett på de Make Sure jeg også! Tror de har dem på tostreker.no også!

Var vanskelig å se på bildet, men det står jo at de er fra Wondfo! Så aner ikke om de er ekte jeg!
 
Ja, har sett på de Make Sure jeg også! Tror de har dem på tostreker.no også!

Var vanskelig å se på bildet, men det står jo at de er fra Wondfo! Så aner ikke om de er ekte jeg!

Nei, måtte være noen som har kjøpt som vet sikkert hva de selger. :p Mye som kalles "wondfo" på f.eks. ebay...

Make Sure sine synes jeg oppførte seg likt som wondfo, jeg startet søskenforsøk med wondfo og Make Sure. De ser kliss like ut, så jeg tror som sagt de bare er kuttet forskjellig. Tenk å få tak i en hel sånn plate til å klippe opp selv! :knegg:

De selger Make Sure flere steder ja, jeg bare liker at komplett har tilbud på dem såpass ofte. :D
 
Nei, måtte være noen som har kjøpt som vet sikkert hva de selger. :p Mye som kalles "wondfo" på f.eks. ebay...

Make Sure sine synes jeg oppførte seg likt som wondfo, jeg startet søskenforsøk med wondfo og Make Sure. De ser kliss like ut, så jeg tror som sagt de bare er kuttet forskjellig. Tenk å få tak i en hel sånn plate til å klippe opp selv! :knegg:

De selger Make Sure flere steder ja, jeg bare liker at komplett har tilbud på dem såpass ofte. :D

Kanskje jeg skal prøve make sure neste gang da![emoji5] men foreløpig har jeg rundt 50 babyplan strimler[emoji23][emoji23][emoji23]

Liker også komplett! Bestiller tester til monitoren og digitale der[emoji5][emoji5]
 
Jeg fikk ikke utslag på 25’tester før 14-15 DPO (så noe svakt på 10’tester rundt 11 DPO). Strekene ble ikke skikkelig sterke før før rundt 19DPO, og aldri så sterke som mange av strekene jeg ser her inne.
På blodprøve derimot, så lå jeg langt over snittet. 4300 på 21DPO og 5900 på 22DPO (kveld). Dagen etter det, 23DPO, fikk jeg 2-3 på digital. Så det er STORE individuelle forskjeller både i hvor tidlig man tester positivt, og i hvordan urinprøver slår ut. Og ikke minst - noen (som meg) får svake streker og tester tross høy HCG i blodet.
Har mistenkt at kroppen min er dårligere til å skille ut HCG i urinen enn gjennomsnittet. Ikke lest om det noe sted, men man kan jo tenke seg at folk er ulike på det, akkurat som alt annet...
 
De beste jeg hadde av wondfo hadde grønn pakning!
Me too.
Sendte mail til billige-tester og fikk tilbake at det er de samme testene (samme produsent, samme sensitivitet, samme test osv), men at de har endret farger og forpakning til eget merke.....

Minner meg om når det kommer erstatningsprodukter i matbutikken og de påstår hardnakket at det er samme produkt enda en klart kan se det ikke er det....
Savner wondfo, men får tydeligvis ikke gjort noe med det.
 
Me too.
Sendte mail til billige-tester og fikk tilbake at det er de samme testene (samme produsent, samme sensitivitet, samme test osv), men at de har endret farger og forpakning til eget merke.....

Minner meg om når det kommer erstatningsprodukter i matbutikken og de påstår hardnakket at det er samme produkt enda en klart kan se det ikke er det....
Savner wondfo, men får tydeligvis ikke gjort noe med det.

Så sant! Er absolutt ikke det samme[emoji849][emoji849][emoji849]
 
Me too.
Sendte mail til billige-tester og fikk tilbake at det er de samme testene (samme produsent, samme sensitivitet, samme test osv), men at de har endret farger og forpakning til eget merke.....

Minner meg om når det kommer erstatningsprodukter i matbutikken og de påstår hardnakket at det er samme produkt enda en klart kan se det ikke er det....
Savner wondfo, men får tydeligvis ikke gjort noe med det.

Hahaha!!! Idioter. De kjenner ikke sin ivrigste målgruppe. :knegg:
 
Hahaha!!! Idioter. De kjenner ikke sin ivrigste målgruppe. :knegg:
Haha, bare å spamme ned og kreve å få tilbake den vanlige wondfo'en. Jeg hadde liksom håpet de hadde et hemmelig lager jeg...
 
Jeg har alltid handlet tester på babyplan og dette må da være wondfo? Hele siden er ny siden jeg handlet der sist, men testen ligner på den vanlige wondfo som jeg har kjøpt tidligere:)
https://babyplan.no/produkter/graviditetstest/babyplan-graviditetstest-strimmel/
make sure sine synes jeg ikke var like bra selv om de også lignet, tok lang tid før streken kom frem.
Men har også god erfaring med denne:
https://babyplan.no/produkter/graviditetstest/babyplan-tidlig-graviditetstest-strimmel/
Kom strek fort og bra farge fra tidlig:)
 
Jeg har alltid handlet tester på babyplan og dette må da være wondfo? Hele siden er ny siden jeg handlet der sist, men testen ligner på den vanlige wondfo som jeg har kjøpt tidligere:)
https://babyplan.no/produkter/graviditetstest/babyplan-graviditetstest-strimmel/
make sure sine synes jeg ikke var like bra selv om de også lignet, tok lang tid før streken kom frem.
Men har også god erfaring med denne:
https://babyplan.no/produkter/graviditetstest/babyplan-tidlig-graviditetstest-strimmel/
Kom strek fort og bra farge fra tidlig:)

Den første linken har jeg faktisk lurt på om kan være wondfo, for var ei inne på prøverforumet nå som hadde bestilt babyplan, og så kom de i grønn pose helt lik wondfo! Så kan jo hende det er det da[emoji16][emoji16][emoji16]

De fra siste linken har jeg 35 stk av[emoji16][emoji1303]
 
Jeg har vært mer fornøyd med babyplan enn Wondfo jeg da. Streken kommer fort og har ikke hatt så mye tull i fargen hos meg hvertfall[emoji1303]
 
Sjal det ikke komme opp en kontroll strek på testene uansett?? Eller? :confused:
 
Back
Topp