Kommer snikende inn hit

Spurv

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2018
Etter 8 dager med brun utflod, begynte så smått mensmurringer i korsryggen og nedre del av magen. Deretter kom blødningen mot slutten av dag 8. I dag, dag 9, har jeg vært på UL. Hjertet hadde sluttet å slå, og embryoet ble målt til 144 mm. Er etter mens termin 8+5 i dag.

Jeg har blødd masse i hele dag, og store klumper har kommet ut i ettermiddag. Virker som at kroppen rydder opp selv. Smertene har vært moderate, men jeg har merket at det har røsket godt i nedre del av magen.
 
Huff det var trist :/ men da har kroppen ryddet opp selv, det kan jo være en trøst i det hele. Sender en klem til deg [emoji173]
 
Så kjedelig og river i hjerte over alle som skal oppleve dette
 
Så trist at du hører hjemme her.
Men godt at kroppen ordner opp selv tross alt, det gjør gjerne veien videre enklere.
Håper ny spire sitter raskt og lenge når dere er klare for det
 
Tusen takk for omtanken :Heartred Rart hvor raskt ting snur. Gravid og hundrevis av lykkeplaner det ene øyeblikket til helomvending.
Har virkelig ikke lyst til å oppleve SA igjen, men det vet man jo aldri.
Satser på å være tilbake i gamet så fort som mulig :)
 
Etter 8 dager med brun utflod, begynte så smått mensmurringer i korsryggen og nedre del av magen. Deretter kom blødningen mot slutten av dag 8. I dag, dag 9, har jeg vært på UL. Hjertet hadde sluttet å slå, og embryoet ble målt til 144 mm. Er etter mens termin 8+5 i dag.

Jeg har blødd masse i hele dag, og store klumper har kommet ut i ettermiddag. Virker som at kroppen rydder opp selv. Smertene har vært moderate, men jeg har merket at det har røsket godt i nedre del av magen.

Åååh, så leit å høre!! Ved nesten 9 uker, har man jo så smått begynt å tro at det kommer til å gå bra... [emoji174] Ta godt vare på deg selv, og vær obs på «barseltårene» som kommer noen dager etter det fysiske er over.

Håper det blir med denne ene gangen for deg, og at du snart får en ny mageboer som varer helt frem til ferdig baby!

Klem til deg! [emoji173]️
 
Åååh, så leit å høre!! Ved nesten 9 uker, har man jo så smått begynt å tro at det kommer til å gå bra... [emoji174] Ta godt vare på deg selv, og vær obs på «barseltårene» som kommer noen dager etter det fysiske er over.

Håper det blir med denne ene gangen for deg, og at du snart får en ny mageboer som varer helt frem til ferdig baby!

Klem til deg! [emoji173]️

Tusen takk :Heartred Takk for «obs’n». Var ikke klar over det.

Klem
 
Gode klemmer til deg:Heartred Håper du slipper å oppleve dette flere ganger!
Som noen sa, det kommer fort litt tårer de neste dagene. Håper du snart har ny mageboer som slår skikkelig rot der inne :)
 
Gode klemmer ❤️
 
Back
Topp