Vitaminer

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Tar dere noen ekstra vitaminer? Og hva med ungene?

Her tar jeg et multikosttilskudd, omega 3 og magnesium.

Ungene tar ekstra D vitamin hele året, begge er litt mørke i huden så trenger mer, storesøster får også multikosttilskudd beregnet for barn mellom 4-12 år [emoji4]
 
Tar folsyre, omega 3, D-vit, Complete multi kvinne tabletter.
 
Jeg tar calsigran forte, multivitamin, omega og b kompleks.

Har for mye jern. Så den er kutta ut.

Mangler intet i kroppen da. Tar blodprøver hver 3mnd for å sjekke. B12 sprøyte hver 3mnd

Unga tar sånn gummibjørn med vitaminer i
 
Last edited:
Har vist store mangler så tar ganske så store doser D vitamin og B vitamin, om det hjelper er jeg svært usikker på [emoji57] Ungene tar ikke noe, men mellomste burde ta kalsium [emoji38]
 
Jeg tar multivitamin og tran. Lille får D-vitamin.
 
Vitaminbjørner på hele gjengen ;)
 
Jeg tar folsyre, d vit og multi og tran. Tar b12 sprøyte hver 3 uke og får intravenøst jern hver 3 mnd ca.
 
Mannen tar tran og D-vitamin da han får alvorlig mangel ganske kjapt hvis han ikke tar D-vit pga. medisiner :/

Jeg prøver å huske og ta multivitamin :)

Barna burde ta tran, men glemmer det brått...
 
Junior tar d-dråper.
Tar d-vitamin selv også, men ikke noe annet. :)
 
Last edited:
Tar jerntabletter ved behov, men Omega-3-fettsyrer fast hver dag. Ungene tar vitaminbjørner.
 
Står fast på vitamin d akurat nå.
Barnen får bamsebjørn og miste får flytande mikstur
 
Tran eller omega 3 og multivitamin, magnesium og nå kalsium siden jeg må spise melkefritt pga melkeallergi hos lillesnupp
 
Jeg tar D-vitamin. Burde tatt omega3 også men fikk så nok da jeg gikk og gulpet det sist jeg var gravid...
Ungene tar av og til omega3 fisk, d-dråper, sanasol, vitaminbjørner. Eldste har fått d-vitamin ganske fast frem til nå men minste er helt uinteressert.
 
Jeg har tatt Kelp (jod), selen, omega 3 og d-vitamin i flere år. Begynte med folsyre også når jeg oppdaget at jeg er gravid. Burde visst egentlig ta c-vitamin også, da er hjelper kroppen å ta opp de andre vitaminene :)
 
Back
Topp