Drømt om kjønn og det stemte?

Junigull18

Elsker forumet
Junilykke2018
Jeg tror at kroppen kan på en måte vite hva man bærer. Jeg har alltid så livlige drømmer om å få en baby og er ganske sikker på at det har stemt i alle drømmer. Haha.

Er dere flere som har opplevd det?
 
Ja jeg også drømte om hvilket kjønn og om babyen generelt. Og kjønn stemte[emoji172] så var veldig spent når vi skulle få vite kjønn om det stemte i forhold til hva jeg drømte og trudde, og det gjorde det. Trur kroppen vet om man lytter til den. Fant navn igjennom drømmer også[emoji172]
 
Jeg er veldig glad for at det ikke stemte med førstemann. Et par dager før OUL drømte jeg nemlig at jeg ventet en liten ape. (natten før drømte jeg at det var en gutt - og det var det.)
Med andremann drømte jeg om en liten blond gutt, og ut kom en blond gutt.
Nå har jeg drømt litt om en jente, så vi får se utpå nyåret når det er tid for ultralyd. :)
 
Jeg drømte ikke, men fikk en veldig sterk magefølelse av at babyen var jente fra uke 7. Var så sterk at før oul om folk sa st de trodde babyen var en gutt, så begynte jeg å le fordi de jo var fullstendig på jordet. Magefølelsen min stemte.
 
Da jeg ble gravid
Med eldste brukte jeg p-piller og hadde absolutt ingen planer om å ha barn. Da mensen var noen timer forsinket var jeg 99% sikler på at jeg var gravid og at det var en gutt. Jeg hadde helt rett ;)

Da jeg ble gravid med nr to var jeg overbevist om at det var jente, men sa til meg selv at det sikkert var fordi jeg ønsker meg en jente også. Ville være realistisk å være åpen for at det var en gutt. Det var en jente :)

Jeg tror til en viss grad på magefølelsen, uten at jeg kam utdype det noe mer :)
 
Da jeg ble gravid
Med eldste brukte jeg p-piller og hadde absolutt ingen planer om å ha barn. Da mensen var noen timer forsinket var jeg 99% sikler på at jeg var gravid og at det var en gutt. Jeg hadde helt rett ;)

Da jeg ble gravid med nr to var jeg overbevist om at det var jente, men sa til meg selv at det sikkert var fordi jeg ønsker meg en jente også. Ville være realistisk å være åpen for at det var en gutt. Det var en jente :)

Jeg tror til en viss grad på magefølelsen, uten at jeg kam utdype det noe mer :)
Akkurat sånn har jeg det nå. Har fått noen gutter på rappen nå og ønsker en jente. hehe. Kanskje derfor jeg drømmer om jente og. hihi. Men blir like glad uansett <3
 
Jeg er veldig glad for at det ikke stemte med førstemann. Et par dager før OUL drømte jeg nemlig at jeg ventet en liten ape. (natten før drømte jeg at det var en gutt - og det var det.)
Med andremann drømte jeg om en liten blond gutt, og ut kom en blond gutt.
Nå har jeg drømt litt om en jente, så vi får se utpå nyåret når det er tid for ultralyd. :)
Hehe en liten ape! <3 Søøtt.. Blir spennende å se på OUL da! :D
 
Jeg drømte om ei jente, og «visste» det hele veien. Fikk ei jente :Heartred
Den vi mistet følte jeg var en gutt. :Heartred
 
Ja, drømte med alle tre og det stemte at vi skulle få gutt(er) :Heartblue
 
Er ikke gravid, men har drømt mange ganger at jeg får en sønn. Blir svært overrasket om jeg får en datter først da den tid kommer :p
 
Jeg vet ikke om jeg tror på drømmer, for når man er gravid kan man drømme mye rart. Jeg drømte at jeg drepte mannen [emoji23]
Men jeg tror på magefølelsen, og den har stemt hver gang. Siste gangen innbilte jeg meg selv om at det var gutt for jeg trodde ikke helt på at jeg skulle bli mamma til ei jente etter jeg mistet en jente[emoji4]
 
Jeg vet ikke om jeg drømte det, men fra jeg først trodde at jeg kunne være gravid, og da jeg fikk positiv test - Og forsåvidt i hele graviditeten hadde jeg følelsen av at det var ei jente. Jeg visste det liksom. Ble ikke overraska i det hele tatt på OUL. Bare; ja, det visste jeg jo..
 
Mannen min drømte to ganger om babyen, og at det ble en jente. Siste gangen var natt til dagen vi fikk vite kjønn, så han trodde det var jente da- og fikk rett [emoji4]
 
Drømt om fødsler men ikke kjønn. Magefølelsen har stemt med begge.
Håper å bli gravid engang til og ikke vite kjønn på ultralyd. Gå med den spenningen til fødsel. Men kommer nok antagelig til å drømme mer om fødsler da..
 
Jeg tror at kroppen kan på en måte vite hva man bærer. Jeg har alltid så livlige drømmer om å få en baby og er ganske sikker på at det har stemt i alle drømmer. Haha.

Er dere flere som har opplevd det?
Jeg drømte at jeg fødte en elg med ett krokodillehodet. Veldig glad for at det ikke stemte..
 
Drømte om gutt hele tiden. Mens magefølelsen og alle andre kjerringtriks sa jente. Det å drømme om gutt var visst også et tegn på jente. Oul viste gutt :) Så da gjenstår det å se om det stemmer [emoji14]
 
Back
Topp