Festeblødning?

Pikenmedsvovelstikker

Forelsket i forumet
Kjapt spørsmål: Jeg har hatt en del svake positive tester de siste dagene [emoji16] i dag (ca 4/5 dager før mensen er forventet) så opplevde jeg litt lysebrunt på papiret. Har også hatt svake murringer, men ikke like ille som mensen. Har aldri hatt spotting før mensen tidligere og var ikke nok til å havne i trusa, bare på papiret.. kan det være festeblødning så sent etter eggløsning? Hadde el ca 2 desember, i følge gynekologen som undersøkte meg etter blødningen etter spiraluttak. (Som forøvrig kom fra den ene eggstokken, pga dobbel eggløsning på samme side). Noen som har opplevd lignende og være gravide? [emoji1] tempen min hadde et hopp fra 37,5 til 37,9 grader i går kveld, uten at jeg vet om det har noe å si. Har hatt 37,5 jevnt siden el, og er tilbake på den tempen nå i dag. Hva kan det bety? [emoji23]
 
Leste at man kan ha festeblødning 2-11 dager etter el, så det kan vel være mulig:)
Hadde el 29/30 og hadde en liten blødning etterfulgt av spotting en dag, torsdag og fredag som var. Har ikm 15, så er rimelig spent på om det kan ha vært festeblødning også:)
 
Leste at man kan ha festeblødning 2-11 dager etter el, så det kan vel være mulig:)
Hadde el 29/30 og hadde en liten blødning etterfulgt av spotting en dag, torsdag og fredag som var. Har ikm 15, så er rimelig spent på om det kan ha vært festeblødning også:)
Tøft [emoji41] satse på det da [emoji16] jeg krysser fingrene for at det stemmer for begge to :)!
 
Jeg har også hatt det sånn denne gangen. Ikke opplevd det før! Litt lysebrunt, men det har kommet både i trusa og på papiret. Har ikm en gang mellom 14. og 17. tror jeg :D
 
Sniker fra Desember 2017 forum :)
Hadde festeblødning med de to første rett før jeg testet positivt, kanskje 4-5 dager før:happy: Hadde ingen festeblødning denne tredje gangen.
 
Testene blir som regel positive etter festeblødningen, ikke får (hvis du hadde hatt svake streker)! Er først etter det fester seg at hcg begynner å produserer! Lykke til[emoji7]
 
I dag morges var det ferskt blod, ikke i trusa, men på papiret. Satt i en ob i tilfelle det skulle være tr, selv om det er alt for tidlig. Har aldri spotta før tr før. Er ca 10 dpo. Leste et sted at rødt blod er et negativt tegn. Noen som vet? :)
 
Back
Topp