....en liten en til - kanskje?

CD 17. 2 dpo.

Da er det vel ingen tvil om at jeg er 2 dpo? Hadde blitt knust om tempen stuper i morgen [emoji4]
c26d53610ccbee2fc40f16863e98ef3d.jpg

Sovet dårlig i natt og tempet igjen en time før jeg pleier. Justerte den litt ned, men ikke mye [emoji4] Lurer på om det er greit å begynne på crinone nå eller om jeg skal vente til i morgen for å få det helt bekreftet?

Våknet opp med forkjølelse idag da... Igår var det mini sin dag å våkne dårlig, idag min tur. Ikke feber da heldigvis! [emoji4]
Egglederne er mye bedre også! Kun ømt når jeg dumper ned på rompa [emoji106]


Edit: Hvilepulsen min har økt dramatisk! Den økte med 5 slag rundt el og nå har den økt med enda 3 slag igjen. Det er jo helt sikkert fordi jeg er syk. Gjør det vanskelig å se om det er noen graviditet på gang [emoji13]
 
Så bra at du hvertfall fikk konstantert el da [emoji1] Men såååå kjedelig å vente så lenge på el! Får du dagene til å gå?

De ble heldigvis bedre utover dagen. Kan fortsatt ikke dumpe ned i sofaen eller på en stol, men nå merker jeg de knapt ellers [emoji1] Hyggelig at du har troa da [emoji173] Håper det altså!

Ja, kjedelig å vente såpass lenge, men samtidig koser jeg meg masse med 1-åringen, så d går helt fint egentlig[emoji5]
Så bra at d går bedre[emoji16][emoji1319] FOR en tempøkning i dag da, gleder meg sånn til du skal teste[emoji16][emoji16]
 
Ja, kjedelig å vente såpass lenge, men samtidig koser jeg meg masse med 1-åringen, så d går helt fint egentlig[emoji5]
Så bra at d går bedre[emoji16][emoji1319] FOR en tempøkning i dag da, gleder meg sånn til du skal teste[emoji16][emoji16]

Åh, jeg er så glad for at jeg har en 1-åring i hus [emoji1] Alltid noe å henge fingrene i!

Ja, litt av en tempøkning [emoji7] Spent på morgendagens temp. Nå er jeg jo forkjøla, men har enn så lenge ingen feber i alle fall [emoji4]
 
CD 18. 3 dpo.

Ff ga meg ikke krysset mitt idag [emoji19] Men det nytter jo ikke med tempingen nå som jeg er dårlig. Jeg sover ikke en time i strekk engang. Kaster på meg og sover ufattelig dårlig [emoji85] Idag var jeg våken fra 05:00 til rundt 07:00. Bare lå og vre på meg i senga. Tempen gikk litt ned idag, men jeg endret litt på tempen igår siden det var et gigantisk hopp. Men selv da nektet ff å sette krysset... Møkka forkjølelse! [emoji19]

Jeg går uansett for 3 dpo. Jeg nekter å innfinne meg i at egget ikke slapp med så sterke el tester! [emoji85] Lurer på om jeg skal droppe å tempe noe mer nå siden det bare blir kaos med forkjølelsen [emoji57] Heller satse på at jeg faktisk er 3 dpo og kjøre på med crinone fra ikveld.
 
CD 19. 3 dpo.

Der kom krysset!
b96f1a95e8103095e699ba7f1a46a6a7.jpg


Jeg vil vel helst si 4 dpo idag, men det er greit. Fornøyd med krysset til tross for sykdom og masse tull med tempen [emoji4]

Har hatt veldig til menssmerter idag! Skikkelige tak. Og stikninger. Skyter til med smerte i livmorsområdet.
Sov veldig godt i natt da og det var veldig deilig [emoji4]
 
Så bra at krysset kom :)
God bedring og håper det ikke er langvarig.
 
Hurra for bekreftet dpo, som jeg gleder meg til uke 51[emoji16][emoji1319]
 
CD 20. 4 (5) dpo.

Ikke så mye nytt å komme med egentlig.
Kvalmen kommer og går.
Menssmertene kommer og går.
Jeg er veldig trøtt og lyster på julekaker [emoji7]
Jeg fryser også voldsomt om kvelden!
Tror nok det kommer av crinone [emoji4]

Lurer på om jeg klarer å holde meg til fredag med å teste! Må allerede sitte på både hendene og testetøsa [emoji38]
 
CD 21. 5(6) dpo.

Idag skjøt tempen i været igjen. Var i litt bevegelse for å finne tempmåleren, men tror vel ikke at det har så mye å si?
30b050103c8589591f13194b3396d364.jpg


Stikker litt i puppene, men de er ikke ømme.

Idag skal småen og jeg ut på mer julegaveshopping [emoji4] Det blir kos [emoji173] Nå som han endelig virkelig mestrer å gå ute med støvler (har gjort det en stund allerede), er det litt lettere å ha han med seg [emoji1][emoji170]
 
CD 22. 6(7) dpo.

Sliter litt med kvalme idag. Ikke noe voldsomt, bare nok til at jeg ikke vil ha mat.
Igår kveld spiste jeg altfor lite på dagen og for mye på kvelden [emoji15] Fy søren å kvalm jeg var! Var så vidt jeg klarte å beholde maten. Tror det var mer fordi jeg var så trøtt egentlig. Sovna på sofaen halv ni, gikk i senga halv ti og sov til 04:00. Tempet, gikk på do og sovnet igjen etterpå [emoji13] Sto opp 07:00 med mini.
Tempet tre timer for tidlig idag, men jeg visste at jeg ikke ville få god nok søvn (og lang nok søvn) til at tempen ville være til å stole på senere. Uansett så er jeg ikke såååå nøye med tempen i dpo-land. Er mer til krysset kommer for el [emoji4]

Jeg er trøtt idag også. Og litt svimmel. Menssmerter som kommer og går, murring bak i korsryggen.
Og brystvortene mine er så og si konstant stive [emoji85] Selv gjennom tjukk bh og tjukk(!) strikka genser synes de [emoji87] Selv når jeg ikke fryser viser de seg for alle som vil! Det er jo ikke akkurat sånn at de ikke er iøynefallende heller da [emoji15]
 
CD 23. 7(8) dpo.

Veldig dårlig søvn i natt igjen. Bare ligget og kastet på meg. Når klokka var 04:30 var det slutt på å sove for min del. Fikk heldigvis inn en liten time litt senere og mannen sto opp med mini idag [emoji173]
Så tempen er bare tull. Huket den av for å ikke bli tatt med i betraktningen.

Verker mye i puppene mine, men ikke ømme.
Litt småkvalm av og til.
Blir fort sliten og trøtt.
Fortsatt murring i korsryggen og menssmerter som kommer og går.
En VOLDSOM trang etter sjokolade og alt som er søtt!! [emoji85] Sjokolade, sjokolademelk, kjeks, julekaker... Alt!
Tannkremen smakte rart idag.
Jeg vil ikke ha vann.
Oppblåst.

Og selvfølgelig, siden jeg muligens kan være 8 dpo idag svei jeg av test! Virker som om det er skyggestrek på gang
8238bb1b6dbb9c30b003e2cc6197812c.jpg


I morgen skal jeg og mannen på Jul på Liseberg [emoji7] Bare han og jeg. Mini skal være hos sin bestemor! Gleder meg sånn!!!
Håpet er å kunne servere nyheten om en liten en spire i morgen, men jeg tviler på at det skjer altså [emoji13] Er fortsatt en del dager igjen til ikm!
 
CD 23 fort.

Tok en ny test ikveld (ja. Jeg vet. Jeg er håpløs). Synes definitivt at streken er mer synlig nå [emoji18] Fortsatt tidlig så kan bare være skygge. Vanskelig å få med på bildet også [emoji328]
ffe53ce86b89af4b9b59dcaa3052356b.jpg

Litt ordnet med
65a633acf742b0c16272165b8124e655.jpg


Ble så kvalm utover ettermiddagen også [emoji40] Slet veldig med å holde ut til mini hadde lagt seg. Nå ligger jeg rett ut i sofaen under pleddet og venter på at mannen skal komme hjem fra jobb [emoji173]
 
Ser at det er noe der ja, SPENNENDEEE[emoji16][emoji16][emoji1319][emoji1319]
 
Ser noe :) Spennende :)
 
CD 24. 9 dpo.

Jeg har akkurat kommet over på 9 dpo. Sykt kvalm, får ikke sove.. Så da gikk jeg på do. Gikk selvfølgelig på en smell igjen og fikk dette
d21650eac4191e95f2ddf4c08b0ace83.jpg

[emoji7][emoji7][emoji33][emoji33]

Jeg er i sjokk!! Det er tidlig med positiv digital og hcg stiger nå fort!!! [emoji85][emoji33]
Men det er en liten spire her inne. Den gjør meg skikkelig dårlig og selv om jeg hater å være så dårlig så tidlig, er det jo egentlig helt i orden [emoji173]

Shit, på første forsøk!

Har pakket inn den digitale og skrevet en lapp som mannen kan åpne i morgen [emoji4]

Herregud, jeg fatter det ikke. Det er helt uvirkelig!!!
 
Back
Topp