FELLES skravletråd høsten 2017

Takk :)
Er bare å henge seg på :D
Da hadde jeg kommet til å lage mye... Erfaring fra et noe tilsvarende forsøk for mange år siden resulterte i at mannen eksperimenterte med å lage potetgull også (nei, vi har ikke frityr, det ble stekt i ovnen)
 
Da hadde jeg kommet til å lage mye... Erfaring fra et noe tilsvarende forsøk for mange år siden resulterte i at mannen eksperimenterte med å lage potetgull også (nei, vi har ikke frityr, det ble stekt i ovnen)

Hehe ^^
Akkurat det blir ikke et problem her, vi er ikke så glade i å kokkelere. Skal lage julegodt siste uka før jul bare.
 
Nå skal jeg og mannen prøve å ikke spise godis fram til jul, annet enn julegodt vi lager selv (må jo prøve det vi lager) eller om vi blir tilbudt noe. Spent på om vi klarer det. Begynner på mandag.
God plan:)
Etter å ha trasket mye i fjellet og erfart hvor hardt og lenge jeg må gå for å forbrenne en sjokolade, så har jeg mistet litt lysten:)
 
God plan:)
Etter å ha trasket mye i fjellet og erfart hvor hardt og lenge jeg må gå for å forbrenne en sjokolade, så har jeg mistet litt lysten:)

Ja det er igrunn ikke verdt det. Bare synd at kroppen prøver å overbevise meg om det motsatte :p
 
Da hadde jeg kommet til å lage mye... Erfaring fra et noe tilsvarende forsøk for mange år siden resulterte i at mannen eksperimenterte med å lage potetgull også (nei, vi har ikke frityr, det ble stekt i ovnen)
Det har mannen min gjort noen ganger også :) Null snop i hus og ei godtesyk kone så blir det noen ganger laget hjemmelaget potetgull i ovnen :)
 
Ja det er igrunn ikke verdt det. Bare synd at kroppen prøver å overbevise meg om det motsatte :p
I dag har jeg gått 15 km. Det tok nesten 3 timer og jeg forbrant rett under 1000 kalorier. Det er jo mindre kalorier enn en 200 g melkesjokolade:(
 
I dag har jeg gått 15 km. Det tok nesten 3 timer og jeg forbrant rett under 1000 kalorier. Det er jo mindre kalorier enn en 200 g melkesjokolade:(

Japp!
Men husk på at en bar på 200 gram går inn i dagsbehovet for kalorier, ikke på toppen av dagsbehovet. Det er ille å spise en hel bar, men hvor ille kommer helt an på hva man har spist ellers den dagen.
 
Japp!
Men husk på at en bar på 200 gram går inn i dagsbehovet for kalorier, ikke på toppen av dagsbehovet. Det er ille å spise en hel bar, men hvor ille kommer helt an på hva man har spist ellers den dagen.
Sant:) Men jeg sliter å holde meg under dagsbehovet så en sjokolade kommer på toppen..
 
Hvordan går det?
Tungt å komme seg på tur når det er så stygt vær ute:(
 
Jeg tror idet minste jeg, som slett ikke er med her lenger altså, brant en del kalorier på å måke snø i dag. Mye, tung snø
 
Hvordan går det?
Tungt å komme seg på tur når det er så stygt vær ute:(

Nja.... Så som så. Prøvde å trene, måtte bare gi opp. Kroppen ville ikke :(
Tror jeg skal prøve å heller gå turer framover. Da er jeg i aktivitet uten å måtte gi jernet om jeg ikke vil eller klarer.
 
Nja.... Så som så. Prøvde å trene, måtte bare gi opp. Kroppen ville ikke :(
Tror jeg skal prøve å heller gå turer framover. Da er jeg i aktivitet uten å måtte gi jernet om jeg ikke vil eller klarer.
All aktivitet teller:) jeg har gått av meg de fleste kiloene:) Elsker å gå i fjellet:)
 
Ja, jeg er skikkelig heldig der:) Det er i grunn bare til å ta på seg skoene og gå:) Turmuligheter overalt

Ja det er det. Jeg tenker å ta en tur ut i dag. Må sjekke temperaturen om Lillejenta kan bli med ut, men om hun ikke kan det så får det bli i kveld.
 
Back
Topp