Skravletråd

Jeg klarte ikke målet mitt, veide meg ikke engang på fredag for viste at der var oppgang men er nå snart i ketose igjen og skal holde meg der til julaften er planen.

Da er det bare å forskyve målet bittelitt[emoji1]
 
Jeg klarte ikke målet mitt, veide meg ikke engang på fredag for viste at der var oppgang men er nå snart i ketose igjen og skal holde meg der til julaften er planen.
Det klarer du fint.
Hva så om du ikke nådde det til ønsket dato, det viktigste er at du fortsetter det gode arbeidet, ikke når du når det..
 
Yoho vi har fått ny tv, men det betyr at vekta mi ikke fungerer lengre [emoji54] brukte wii fit men wii en min har ikke hdmi og nye TVen tar ikke scart.

Tenker å veie meg med en vekt på jobb hver fredag istedenfor, den skal måle fett osv også da [emoji50]
 
Yoho vi har fått ny tv, men det betyr at vekta mi ikke fungerer lengre [emoji54] brukte wii fit men wii en min har ikke hdmi og nye TVen tar ikke scart.

Tenker å veie meg med en vekt på jobb hver fredag istedenfor, den skal måle fett osv også da [emoji50]
Den vekten jeg har måler fett, muskler og vann i tillegg til vekt.

Men du, husk en ting når du skifter vekt.
Det er ikke unormalt at vekter viser forskjellig fra hverandre
 
Den vekten jeg har måler fett, muskler og vann i tillegg til vekt.

Men du, husk en ting når du skifter vekt.
Det er ikke unormalt at vekter viser forskjellig fra hverandre
Ja det er det absolutt verste samt at jeg er vant til å bare veie meg i truse, det skjer ihvertfall ikke på jobb, så forventer at jeg veier mer enn jeg vil, men men like greit bare få gjort det samt har en plan om å alltid veie meg etter frokost istedenfor for før siden jeg jo da ikke veier meg hjemme
 
Yoho vi har fått ny tv, men det betyr at vekta mi ikke fungerer lengre [emoji54] brukte wii fit men wii en min har ikke hdmi og nye TVen tar ikke scart.

Tenker å veie meg med en vekt på jobb hver fredag istedenfor, den skal måle fett osv også da [emoji50]

Kjekt med slik fancy vekt![emoji1]
 
Ja det er det absolutt verste samt at jeg er vant til å bare veie meg i truse, det skjer ihvertfall ikke på jobb, så forventer at jeg veier mer enn jeg vil, men men like greit bare få gjort det samt har en plan om å alltid veie meg etter frokost istedenfor for før siden jeg jo da ikke veier meg hjemme
Det går nok bra, bare trekk fra 1 kg for klærne
 
Det går nok bra, bare trekk fra 1 kg for klærne
Æsj, hater tanken på vanlig vekt hjemme men lurer på om jeg kanskje blir nødt til det, er jo ofte små forskjeller på vekta uke for uke og vil ikke ha et fast fredags antrekk fordi ser hvor stor forskjell de ulike klærne mine skal gjøre
 
Hvordan går det med dere i jula? Har hvert ganske flink selv og planlegger å spise alt jeg vil på julaften istedenfor[emoji16]

Håper det vises på vekta også etterhvert
 
Her er det «frimåned» og jammen koser jeg meg. Så får januar brukes til å komme tilbake til normalen.
Ganske flink til å røre på meg da - både trent litt og veldig mange skritt (så langt minst 14.000 skritt hver dag).
Lykke til og KOS dere alle sammen!!!!!
 
Her er det «frimåned» og jammen koser jeg meg. Så får januar brukes til å komme tilbake til normalen.
Ganske flink til å røre på meg da - både trent litt og veldig mange skritt (så langt minst 14.000 skritt hver dag).
Lykke til og KOS dere alle sammen!!!!!
Kanskje flere som også har fri mnd [emoji4]

Jeg har ikke hvert så flink på en stund så null fri mnd her ihvertfall og glad for det egentlig [emoji4]
 
Kanskje flere som også har fri mnd [emoji4]

Jeg har ikke hvert så flink på en stund så null fri mnd her ihvertfall og glad for det egentlig [emoji4]

Da er du flink!!!!! Lykke til!!!!

Jeg skal jo ikke mer ned - bare ikke for mye opp og holde på gode trenings vaner.
 
Da er du flink!!!!! Lykke til!!!!

Jeg skal jo ikke mer ned - bare ikke for mye opp og holde på gode trenings vaner.
Lettere med fri mnd da kan jeg tenke meg [emoji4]

Takk, satser på gode resultater til neste år og forhåpentligvis aldri se 8 tallet fremst igjen [emoji6]
 
Hvordan går det med dere i jula? Har hvert ganske flink selv og planlegger å spise alt jeg vil på julaften istedenfor[emoji16]

Håper det vises på vekta også etterhvert

Jeg har gitt opp alt og starter på ny frisk over nyttår[emoji12]
Veier nå 10 kg mer enn jeg burde og hater det[emoji35]
 
Back
Topp