Vondter

Margis86

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Andre som har vondt når en går mye i muskulaturen eller kramper på natta?
 
Ja! Føles litt som bekkenløsning dagen etter [emoji85] vondt i rumpe og lår, mest på innsiden av lårene.
Og er jeg sliten etter å ha stått og gått mye får jeg litt vondt i sidene på magen..
 
Ja! Føles litt som bekkenløsning dagen etter [emoji85] vondt i rumpe og lår, mest på innsiden av lårene.
Og er jeg sliten etter å ha stått og gått mye får jeg litt vondt i sidene på magen..

Jeg og! Trodde jeg hadde fått bekkenløsning, men så ga det seg plutselig. Kjenner det innimellom hvis jeg går mye, mens andre dager kan jeg sprade rundt og kjenner ingenting.
 
Ååå ja!! På onsdagen var jeg på jobb og gikk tur i 1 time med en beboer og ente med å gå tilsammen 12000 skritt. Dagen etter, så skulle jeg på jobb igjen men klarte så vidt å komme meg ut senga [emoji23]
 
Kjenner også at beina har begynt å hovne litt ved mye gåing og ståing.. må vel begynne å bruke støttestrømper når jeg vet jeg skal noe, ikke bare ved flytur/lang biltur.
 
Er noe herk når kroppen ikke funkerer som den gjorde før graviditeten. Jeg gleder meg til å kunne ta meg en joggetur. Nå får jeg bare vondt :-(
 
Er jo belastende med alle hormonene og vekten som kommer og vil komme.
Jeg kjenner det godt etter volleyball treningen at noen steder er litt løs (ikke bekkenløsning) og er ubehagelig dagen etter.
Jeg gikk til kiropraktor for å ta roten på problemet, og fikk beskjed der at det var veldig lurt å komme tidlig, slik at jeg fikk noen strekk og styrke øvelser og litt informasjon. Gull verdt!

Gikk to ganger på to uker, så skal jeg en gang til etter halv annen uke, så etter behov. Så ingen rippoff ;)
Er jo vondt når du holder på, men godt å få løst opp litt og justert hoften litt på plass.
 
Får veldig vondt i korsrygg etter kun korte turer. Skal be om å få noen gode øvelser neste gang jeg er hos jordmor, for bekkenet har begynt å krangle bak. Blir ellers fortere stiv og støl enn vanlig, men til nå ingen kramper heldigvis. Skal hjelpe med magnesium [emoji4]
 
Back
Topp