Hvordan serverer du fiskekaker?

Kokte poteter, grønnsaker, smeltet smør og remulade:)
 
Steiker fiskekakene, og har potetmos og raspet gulrot til.
 
I pitabrød, med søtpotet, gulrot og løk skjært i terninger og "bakt" I mikroen med soyasaus, og hjemmelaget dressing av yoghurt naturell, ingefær, ketchup, hvitløk og løk.

Ellers klassikeren med brun saus, makaroni, diverse grønnsaker (gjerne amerikansk grønnsaksblanding), og evt potet til. Jeg liker tyttebærsyltetøy til også.

Eller med wokgrønnsaker og sweet chili-saus.
 
I pitabrød, med søtpotet, gulrot og løk skjært i terninger og "bakt" I mikroen med soyasaus, og hjemmelaget dressing av yoghurt naturell, ingefær, ketchup, hvitløk og løk.

Ellers klassikeren med brun saus, makaroni, diverse grønnsaker (gjerne amerikansk grønnsaksblanding), og evt potet til. Jeg liker tyttebærsyltetøy til også.

Eller med wokgrønnsaker og sweet chili-saus.

Piratversjonen hørtes kjempegodt ut! Takk for inspirasjon :) har også servert med søt chilisaus, veldig godt.
 
Kald, lunken, i hånda!

Har smakt det med potet og råkost men synes det er en stusselig middag altså:p
på fhs serverte de det i brun saus:banghead:

neida jeg er sånn som liker all slags middag mens jeg spiser det.
 
Bruker å ha fiskekaker i pita eller så lager vi fiskeburger. Med salat, råkost og sweet chilli saus til :)
 
Enten med potet, stekt løk og kokte gulrøtter, eller med potet, brunsaus og makaronistuing til [emoji4]
 
Fiskekaker serveres gjerne i pitabrød med salat og zatziki her :happy:
 
I brun saus med poteter og gulerøtter til [emoji5]
 
Tilbehør blir ofte poteter , gulrøtter (kokte eller raspet opp kalde) og av og til hollandaisesaus :)
 
Poteter og grønnsaker
 
Poteter og raspet gulrøtter. Mannen har litt smeltet smør på potetene, det klarer jeg meg veldig fint uten ;)
 
Poteter, raspet gulrot og rømme/smelta smør. Om vi skal kose oss veldig steker jeg litt bacon til [emoji3]
 
Stekt med kokte poteter og andre grønnsaker og smelta smør stortsett.
Men spiser og i brunsaus :)
 
BRUN SAUS????? [emoji23][emoji23][emoji23] d hadde jeg aldri sett for meg! Er ikke hvit bedre?
 
Back
Topp