Hvor kjenner du baby og hvor langt er du?

Mars18oktober19

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
Her kjenner jeg henne mest ved trusekanten / langt ned. Noe få ganger nærmer hun seg navlen. Er 22+6
Hva med dere?
 
23 uker. Jeg kjenner henne mye overalt, i grunnen. De fleste store bevegelsene er kanskje midt mellom navlen og trusekanten. Fikk vite i forigårs at hun ligger i seteleie, og det stemmer godt med de skarpe, krafsende sparkene jeg kjenner rett ned i bekkenet, det er de eneste bevegelsene jeg ikke er så happy med :rolleyes:
 
Overalt [emoji85] Men ofte samme sted som deg også, sparker på blæra [emoji28] Har som regel en som sparker der nede, og en som sparker midt på magen, til høyre. Når de bokser i tillegg, så er det virkelig liv og røre over hele linja...
 
23+2 og kjenner ho overalt så å si. Sparka er synlige både nede ved trekanten og rundt midt på magen. Men kjenner hode/rompe (litt usikker[emoji23]) ganske langt over magen til venstre side ofte. Om morgenen så kjenner eg at kanten på livmora er nådd minst 2-3 cm over navlen.
 
24+4 og kjenner baby over alt, noen ganger helt nede og noen ganger oppe ved navlen [emoji4]
 
Over alt. Kjenner at det gir og vender og sparker og snor seg. Er 23+6 :)
 
23+1
Kjenner han over alt [emoji85]
Men han er mest på linje med navlen, ofte ned mot hofte beina og, og spesielt når jeg er på do pleier han å hjelpe til med å sparke meg i blæra [emoji28]
22+6 var første gang jeg kjente han opp mot toppen av livmora :)
 
26+1. Kjenner hun helt nederst ved trusekanten [emoji28] kjennes som hun sparker seg nedover [emoji85]
 
24uker og han har hode i navlehøyde og rumpa med bena nede i bekkenet. Så kjenner både nede ved trusekanten og opp til over navlen. Men på høyre side mest, for er der han ligger for der meste. Hehe.
 
Kjenner henne like mye på sidene som nedover i magen. For eks ned mot urinblæra og mot skjeden. Litt ubehagelig egentlig.
23+6
 
Er 24+1 i dag. Jeg har morkaken foran og opp, så jeg kjenner det mest nederst i livmoren. Først i går kjente jeg spark oppover mot navlen. Den siste uken har jeg kjent det aller mest helt ned mot høyre side. Det kjennes ut som fyren ligger godt plantet på tvers.
 
Overalt [emoji23]
 
22+4, Kjenner mye spark nede i truse området, men kjenner også lenger oppe med navlen.
 
25+2 og foreliggende morkake. Kjenner han sparker nedover så kjennes ved rompa og blæra. Så sparker han på sidene når jeg ligger på de sidene. Har merket en sammenheng mellom sure oppstøt og spark oppover, føler han sparker til og gir meg halsbrann kjenner ingenting midt på eller rundt navelen.
 
Jeg er i uke 26 i dag :) kjenner det mest i nedre del av magen/buken ved hoftebeina og symfysen. Men kjenner han egentlig overalt. På sidene/midjen feks. Elsker å kjenne liv.
 
25+0 kjenner mest ned mot skambeinet og opp mot ribbeina. Men noe mot sidene.
 
Kjenner han veldig mye mot blæren for tiden. Springer på do som aldri før
 
Nesten 25 uker og har morkaken foran. Kjenner mest ned mot blæra og litt øverst, lite midt på.
 
Mest på høgre side på midten ca å nerover,men litt rundt ellers ogo_O
 
Back
Topp