Hvor lenge skal det drøye?

Jeg har derfor bestemt meg for å slutte helt å lese dagbøker her inne, og henge mer her og på skjult. Orker ikke å se flere positive tester hos de som knapt nok har prøvd. Unner de å lykkes, men det knekker meg å se at de får det til så fort, når det går så tregt her. Har liksom vært borti folk som har klagt over at "de nok aldri kommer til å bli gravide" i pp1, og fått klaff i pp2:mad:
Selv om det er vondt å kjenne på desse følelsene, er det godt å vite at jeg ikke er alene:Heartred
Ja, finnes mange av dem "dessverre".
er ikke at man ikke unner dem, mer at man føler de sniker i køen..
 
Trår inn i pp16 nå og skjønner tankene.
Ber om hjelp vi nå, makter ikke alle disse nedturene i lang lang tid. Jeg har jo før på mine yngre dager blitt gravid lett, så jeg vet hvordan det er også. Jeg har blitt eldre og med ny mann, tenk om vi ikke har gener som matcher. Mange tanker, men vi prøver videre selv om det har gått galt tre ganger nå.
Det er vondt.
Hadde vært lettere å takle om man visste at det ville klaffe en gang.
 
Det er vondt.
Hadde vært lettere å takle om man visste at det ville klaffe en gang.
Ja! Tror jeg kunne holdt ut hvis jeg visste at det feks garantert skjedde innen det neste året.
 
Åh, for en rar følelse å bli «oppmuntret» av å lese alle sine frustrasjoner og følelser! Men det er nok fordi det er godt å vite at det er flere i samme båt. Har prøvd i snart 2 år, pp 24. I løpet av den tiden har jeg talt opp ikke mindre enn 50 graviditeter i fjern og nær vennekrets. Rekorden er 7 graviditetsannonseringer på 1 uke..! Som en annen sa her inne, man unner dem det, men (mange) hopper i køen! ;)
Heldigvis er vi i gang med IUI nå..
 
Ja! Tror jeg kunne holdt ut hvis jeg visste at det feks garantert skjedde innen det neste året.
Ja, man hadde liksom klart det meste hvis man visste at man ville nå i mål en dag.
 
Åh, for en rar følelse å bli «oppmuntret» av å lese alle sine frustrasjoner og følelser! Men det er nok fordi det er godt å vite at det er flere i samme båt. Har prøvd i snart 2 år, pp 24. I løpet av den tiden har jeg talt opp ikke mindre enn 50 graviditeter i fjern og nær vennekrets. Rekorden er 7 graviditetsannonseringer på 1 uke..! Som en annen sa her inne, man unner dem det, men (mange) hopper i køen! ;)
Heldigvis er vi i gang med IUI nå..
Fy søren det er heftig!
Har vært gjennom noe liknende og det er så mentalt tøft.
 
Ja det er heftig! Og det blir tøft i lengden. Så da er det godt å få det ut til noen som forstår :)
Godt å kunne støtte seg på hverandre ja
 
Sluttet å telle etter pp 25.... Ikke så mye som en positiv test i løpet av den tiden. Så skjønner godt hvordan dere har det.
 
Kan alltid se EL-slimet og det gjorde jeg denne gangen også, en dag seinere enn «normalt», så jeg er meget usikker på hva som kan ha skjedd.. har bestilt legetime ihvertfall for å få tatt blodprøve å virkelig utelukke graviditet ihvertfall. Også skal sambo til sykehuset å testes da han ble operert for ikke-nedsunket-ballstein da han ble født..
Har ikke sett denne før nå, hvordan har det gått? Det er så slitsomt når å leve i uvisshet :(
 
Trår inn i pp16 nå og skjønner tankene.
Ber om hjelp vi nå, makter ikke alle disse nedturene i lang lang tid. Jeg har jo før på mine yngre dager blitt gravid lett, så jeg vet hvordan det er også. Jeg har blitt eldre og med ny mann, tenk om vi ikke har gener som matcher. Mange tanker, men vi prøver videre selv om det har gått galt tre ganger nå.
Det med gener har jeg også vært inne på. Alt er tilsynelatende bra med både meg og mannen, likevel skjer det ingenting.. Sender deg en klem ❤️
 
Sluttet å telle etter pp 25.... Ikke så mye som en positiv test i løpet av den tiden. Så skjønner godt hvordan dere har det.
Huff! Beundrer deg for at du holder ut altså! Klem til deg ❤️ Har dere fått noe hjelp?
 
Åh, for en rar følelse å bli «oppmuntret» av å lese alle sine frustrasjoner og følelser! Men det er nok fordi det er godt å vite at det er flere i samme båt. Har prøvd i snart 2 år, pp 24. I løpet av den tiden har jeg talt opp ikke mindre enn 50 graviditeter i fjern og nær vennekrets. Rekorden er 7 graviditetsannonseringer på 1 uke..! Som en annen sa her inne, man unner dem det, men (mange) hopper i køen! ;)
Heldigvis er vi i gang med IUI nå..
Det er det som holder meg også oppe, at det finnes flere i samme situasjon. Huff; det stikker mer og mer for hver annonsering.. Spesielt når det ofte er uplanlagte graviditeter, eller folk som ble gravide på første forsøk osv :( Hva er IUI? :)
 
Har ikke sett denne før nå, hvordan har det gått? Det er så slitsomt når å leve i uvisshet :(

Det har ikke skjedd så mye annet enn at jeg fikk EL «en gang til», så var nok falsk EL første gangen. Viss dette stemmer har jeg IKM den 5. Desember, så får vente å se om TR dukker opp da. Samboer har enda ikke fått innkallelse, men jeg har fåtr legetime 11. Desember.
 
Det har ikke skjedd så mye annet enn at jeg fikk EL «en gang til», så var nok falsk EL første gangen. Viss dette stemmer har jeg IKM den 5. Desember, så får vente å se om TR dukker opp da. Samboer har enda ikke fått innkallelse, men jeg har fåtr legetime 11. Desember.
Så rart! Fikk dere lagt inn aksjer da? Krysser fingrene for at det blir spire likevel :)
 
Ja la inn samme dagen og begge dagene etter. Har nå IKM den 5. Desember, så er vel 5 DPO nå. Vet ikke når jeg skal tørre å teste. :bored:
Ligger en dag foran meg du da ;) Jeg skal prøve å holde meg til 10 dpo, neste lørdag, men får se om det går :p
 
Det med gener har jeg også vært inne på. Alt er tilsynelatende bra med både meg og mannen, likevel skjer det ingenting.. Sender deg en klem [emoji173]️

Klem til deg også[emoji173]
Her blir det til lege i morgen, nå skal vi ha hjelp.
 
Back
Topp