Vonde ledd

Tekopp

Forumet er livet
Septembergull'17
Februarbarna 2020
Stjerneskuddene 2024
Det kjennes ut som om jeg har gikt om dagen (spesielt i knær og ankler) samt vonde albuer og skuldre.

Flere som har vondt for tiden, og kanskje vet hva det kommer av. Og når det går over?
 
Jeg har også fryktelig vondt i fingerleddene, knærne og anklene spesielt. Et mareritt å gå i trappa om morgenen. Antar det er såkalt «ammegikt», og er visstnok nokså vanlig blant ammende [emoji53]
 
Knærne mine er verst. Jeg fikk problemer med knærne forrige sv.skap. De var fortsatt veldig vonde etter fødsel, så jeg fikk time til røntgen. Fant ikke noe galt. Det gikk over etter 6 mnd.
 
Oi, visste ikke at dette var en ting. Har hatt kjempevondt i knærne i det siste, klarer ikke å sitte med dem bøyd for lenge. Har sluttet å amme nå, spent på om det derfor vil gå over. Jeg har bare konkludert med at jeg har blitt gammel etter svangerskapet :p
 
Jeg har og kjempevondt i knærne, ser ut som jeg er 90 år når jeg skal reise meg fra gulvet eller sofaen.. håper det går over!
 
Jeg verker også i knærne, og jeg ammer ikke[emoji848]
 
Jeg lurer på om det ikke kommer av alle de crazy hormonene fra fødsel og slikt?

Må jo være noe i den duren. Kan ikke huske at jeg hadde det etter første, men mulig det er fortrengt[emoji12] Både i går og i dag har jeg hatt så vondt at jeg har vurdert smertestillende[emoji53]
 
Må jo være noe i den duren. Kan ikke huske at jeg hadde det etter første, men mulig det er fortrengt[emoji12] Både i går og i dag har jeg hatt så vondt at jeg har vurdert smertestillende[emoji53]
Hjelper sikkert ikke at det kjipe vinterværet setter inn nå heller. Om det er som "vanlig" gikt.
Husker ikke når på året du fikk forrige?
 
Hjelper sikkert ikke at det kjipe vinterværet setter inn nå heller. Om det er som "vanlig" gikt.
Husker ikke når på året du fikk forrige?

Akkurat på samme tid, bare 3 dager før[emoji87]
Har jo vært grisekaldt her de siste dagene, kanskje det ligger noe i det...
 
Slapp taket i knærne i løpet av natta, nå har det satt seg i albuene[emoji12]
 
Slapp taket i knærne i løpet av natta, nå har det satt seg i albuene[emoji12]
Fått vondt i hofta/bekkenet også siden jeg skrev startinnlegget, så føler at jeg jinxa det litt..
 
Fler som har vondt enda eller? Her er det ekstremt nå! Hvis jeg sitter i ro en stund, er jeg helt stiv og støl i hele kroppen! Må liksom gå meg til litt igjen! [emoji31] vondt å bøye seg og slitsomt å sitte på gulvet og skulle reise seg igjen osv... [emoji31][emoji31]
 
Fler som har vondt enda eller? Her er det ekstremt nå! Hvis jeg sitter i ro en stund, er jeg helt stiv og støl i hele kroppen! Må liksom gå meg til litt igjen! [emoji31] vondt å bøye seg og slitsomt å sitte på gulvet og skulle reise seg igjen osv... [emoji31][emoji31]

Har det sånn ennå ja. Baby er 3 mnd
 
Back
Topp