Lite aktivitet....

  • Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet
Vi er på skjult for det meste ja [emoji6]
Men som over her, så er det det travelt [emoji4]
 
Kan skrive litt mer åpent dr enn her, iom at dn her delen kan absolutt alle se. Trur æ da [emoji4]
 
Det er ikke alt man skal vite her i verden heldigvis [emoji4]
Hvor gammel kommer du ifra? [emoji6]
 
Hadde egentlig termin 12 juni men jenta kom i mai så har ingen sjans å komme meg inn på skjult og har jo skjønt at det er der det skjer [emoji23]
 
Det er ikke noe problem for at vi skal klare å skravle dere inn på skjult [emoji6]
 
Jeg er ny og nettopp funnet termin gruppe her!
Merker at jeg skulle visst om denne for lenge siden....
Velkommen inn hit! Aldri for sent å bli med her :)

NÅ er det bare å skravle ivei da :) Det er gøy, for da blir man kjent med andre som har fått barn likt.
Har du gutt eller jente du da?
 
Hadde egentlig termin 12 juni men jenta kom i mai så har ingen sjans å komme meg inn på skjult og har jo skjønt at det er der det skjer [emoji23]
Velkommen hit du også. Skriv litt her og der davel, vær aktiv og bli kjent med folkene her inne, og vips så får du tilgang til skjult :) Tar ikke lange tiden hvis man vil ;)
 
Er her! Har ikke peil på hvordan jeg ligger an til skjult da jeg har innlegg fra tidligere termingruppe ;)
 
Hadde egentlig termin 12 juni men jenta kom i mai så har ingen sjans å komme meg inn på skjult og har jo skjønt at det er der det skjer [emoji23]

Samme her, og jeg er heller ikke på skjult forum.

Er det noen som kan forklare hvilke krav som gjelder for å komme inn på skjult nå? Det står at man skal være registrert på terminliste.
 
Det er vel samme kravene, men jeg vil tro det skal være mulig å se bort ifra terminliste i deres situasjon.
Forumansvarlig kan kanskje svare på det?
 
Titter innom av og til, men tiden flyr liksom av gårde med disse små :)
 
Vi gjemmer oss på skjult, ja :)
 
Samme her, og jeg er heller ikke på skjult forum.

Er det noen som kan forklare hvilke krav som gjelder for å komme inn på skjult nå? Det står at man skal være registrert på terminliste.
Det er vel samme kravene, men jeg vil tro det skal være mulig å se bort ifra terminliste i deres situasjon.
Forumansvarlig kan kanskje svare på det?

Det er opp til dere som gruppe å bestemme ;) Hvem er TGA nå?
 
Er nå innom av og til. Veldig lyst å bli kjent med dere men kanskje det er lettere når jeg kommer på skjult [emoji23] i 2020 kanskje haha neida men er ikke så lett å være ettersleper [emoji23]
 
Er nå innom av og til. Veldig lyst å bli kjent med dere men kanskje det er lettere når jeg kommer på skjult [emoji23] i 2020 kanskje haha neida men er ikke så lett å være ettersleper [emoji23]
Det er bare å stikke innom litt oftere, og så skravler vi deg inn på skjult [emoji6]
 
Back
Topp