Må melde meg inn her...

LuckyNo7

Blir kjent med forumet
For 1,5 uke siden hadde jeg en MA i uke 15... 4 dager før var jeg på UL pga blødninger de siste dagene som bare økte på... De fant bare en tom fostersekk som tilsa at jeg var i uke 8-9 en plass, men fosteret hadde gått til grunne, det syntes ikke [emoji26]

Selv om graviditeten var uplanlagt, og det var mitt 7 barn, så var h*n velkommen...
Så det at jeg faktisk har mistet gjør meg trist. Ser gravide mager overalt, tiden for OUL nærmer seg, da skulle vi fortelle alle det.

Jeg var egentlig ferdig med barn, min yngste er 3,5 år og jeg er 36 år...
Men nå har jeg lyst på en til, men samboeren vil ikke. Han føler han er for gammel (43) og vil heller gjøre kjæresteting... Men han jobber hver helg, og hver dag, så vi sees kun på ettermiddagen og kvelden uansett... med mindre han har spillejobb som går over flere dager... da er jeg alene fra torsdag til søndag...

Og det gjør meg jo trist...

Vi har begynt med sex igjen, uten prevensjon... og han vet at jeg ikke tar bort noen foster...
Så jeg føler at om han ikke vil ha barn med meg, så burde han ta ansvaret...

Jeg vet at jeg kommer aldri over dette... Mai måned kommer til å bli forferdelig, da jeg hadde termin 10.mai...

Dette er helt jævlig!!
 
Så leit at dere mistet.

Jeg har inntrykk av at det ikke er uvanlig å kjenne ønsket om et nytt barn selv om den man mistet ikke var planlagt. Ønsket kommer liksom snikende når man først har vennet seg til tanken og gledet seg til en til.

enig med deg i at han bør ta litt ansvar selv og om han virkelig ikke ønsker en til, men håper dere finner ut av dette.
 
Så veldig trist :(
Sender deg en stor klem ❤️❤️
 
Så leit at dere mistet.

Jeg har inntrykk av at det ikke er uvanlig å kjenne ønsket om et nytt barn selv om den man mistet ikke var planlagt. Ønsket kommer liksom snikende når man først har vennet seg til tanken og gledet seg til en til.

enig med deg i at han bør ta litt ansvar selv og om han virkelig ikke ønsker en til, men håper dere finner ut av dette.



Takk for det [emoji173]️

Han sier jo også at det er jo ikke det værste som kunne skje... men han er redd for at siden han har to barn med to andre jenter, så kan det skje igjen...
Og det har man jo ingen garanti for...
Men jeg tror ikke det vil skje, vi vil bli gamle og grå sammen...


Vi hadde jentenavn klart også... [emoji26]
 
Takk for det [emoji173]️

Han sier jo også at det er jo ikke det værste som kunne skje... men han er redd for at siden han har to barn med to andre jenter, så kan det skje igjen...
Og det har man jo ingen garanti for...
Men jeg tror ikke det vil skje, vi vil bli gamle og grå sammen...


Vi hadde jentenavn klart også... [emoji26]
Man har aldri noen garanti nei. For de aller aller fleste så er det bare uflaks og tilfeldig at man mister.
 
Så trist å høre :(
Sender deg en gedigen klem ♥
 
Back
Topp