Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Jeg blødde to ganger de første ukene, så det trenger ikke bety noe som helst ❤️ Dette skal gå bra ❤️
Jeg hadde rosa utflod i går og ble livredd!! Sterkere tester i dag. Det sies at det er helt normalt. Men herregud så unødvendig!
Jeg blødde en god del og hadde litt blod i ei uke etter det, da jeg ventet snuppa! Dette var i uke 6, alt gikk fint :)
Så trenger ikke å gå galt, og kan du ikke blø litt av det du tar av medisiner? :)

Er jo ikke direkte blødning heller, mer rester i lutinusen. Men er ikke dirkete redd for å miste altså, bare syns det er så unødvendig :p

Medisinene kan ikke direkte føre til blødning, men indirekte da alt nedi der blir veldig tørt og sårt..
 
Så deilig med digital! Det er noe eget med dem. Gratulerer :) ❤️
 
88171C63-6D5B-40E9-9F9F-72C8B0DBCB6C.jpeg


Testen er i hvertfall sterk og fin! Og symptomene er jo godt tilstede foreløpig. Nei dere, får legge meg i dvale til sommeren..
 
Veldig fine tester altså!
Husk på at lutinusen kan irritere og gi såre slimhinner.
Når er klinikkens testdato?
 
Veldig fine tester altså!
Husk på at lutinusen kan irritere og gi såre slimhinner.
Når er klinikkens testdato?

Er nok bare det som skjedde/skjer :)

Egentlig 1 desember, men må kontakte de imorgen eller fredag da jeg må ha ny resept på fragmin.. :angelic:
 
Er nok bare det som skjedde/skjer :)

Egentlig 1 desember, men må kontakte de imorgen eller fredag da jeg må ha ny resept på fragmin.. :angelic:
Fryktelig lenge til enda en uke altså.
Håper de lytter selv om du ringer for tidlig.
 
Ugreit at lutinus kan gi sånn bivirkning, som om du ikke er nervøs nok! Men satser på det bare er tørre og såre slimhinner. Og eventuelle blødninger trenger ikke bety slutten heller, selv om jeg vet så inderlig godt at det er superstressende. Nei, dvale hadde nok vært det beste. :Heartred:Heartred

Veldig fin test da, du har jo hatt en kjempefin og jevn stigning på flere tester nå. Unner deg det så inderlig!!
 
Ugreit at lutinus kan gi sånn bivirkning, som om du ikke er nervøs nok! Men satser på det bare er tørre og såre slimhinner. Og eventuelle blødninger trenger ikke bety slutten heller, selv om jeg vet så inderlig godt at det er superstressende. Nei, dvale hadde nok vært det beste. :Heartred:Heartred

Veldig fin test da, du har jo hatt en kjempefin og jevn stigning på flere tester nå. Unner deg det så inderlig!!

❤️
 
Jeg blødde flere ganger pga. lutinus :) har også småblødd litt ellers.
 
Jeg blødde flere ganger pga. lutinus :) har også småblødd litt ellers.

Ikke vært mer blod :) Og blødde jo ikke direkte heller, men ekkelt uansett :p
 
GRATULERER SÅ MYE VICTORIA <3 dette er så utrolig fortjent og fantastisk å se! Nå er det endelig din tur. Hold oss oppdatert her? Jeg våger meg ikke inn på terminforum :arghh:
 
GRATULERER SÅ MYE VICTORIA <3 dette er så utrolig fortjent og fantastisk å se! Nå er det endelig din tur. Hold oss oppdatert her? Jeg våger meg ikke inn på terminforum :arghh:

Oppdaterer nok her de første ukene :) Får se om det blir en egen gravid-dagbok etterhvert eller ei. Er så mye nedturer og tristhet i denne dagboken at en "ny start" hadde vært flott ❤️

Hvordan går det med deg? :)
 
3+6 og IKM

B42EADBC-EF5C-4A29-B210-917E7F061341.jpeg


IKM idag og ikke noe mer blod! Håper og tror det kun var skjøre slimhinner! Så langt så godt i hvertfall ❤️❤️
 
Så bra! Nervepirrende tid du er inne i altså. Jeg håper og tror at det er din tur nå, men kan tenke meg du er full av skrekkblandet fryd nå. :Heartred
 
Så bra! Nervepirrende tid du er inne i altså. Jeg håper og tror at det er din tur nå, men kan tenke meg du er full av skrekkblandet fryd nå. :Heartred

Veldig skrekkblandet fryd ja! Går jo rundt og er livredd til stadighet for å miste. Slitsomt! Men blir dessverre slik når man har vært uheldig tidligere.
 
Back
Topp