Lenge siden nå.

Mine3+2

Forumet er livet
jentene i juni13
It's gonna be May 2019
Snøkrystallene2021❄️
Nå er det lenge siden jeg har vært her inne! Hvordan står det til med dere og februar barna?
Her går det kjempe bra, har en lang slank gutt som er høyt og lavt samtidig. På siste kontroll var han blitt 90 lang, tenk det, den lille babyen min er virkelig ikke noe baby mer!
Lillegutten sliter med både astma og eksem, så vi går å venter på time hos barnelege for å få riktig dose på astma sprayen.

Nå tenker vi litt på å prøve på nr.3 i flokken, men det er enda til vurdering. [emoji4]
 
Februar 2016 er liksom veldig lenge siden allerede. [emoji1] (Var Shay på den tiden, men måtte bytte brukernavn).
Vi har hatt (snart) 2 veldig fine år med jenta vår, som forøvrig ble et januarbarn i stedet. Rart å se tilbake på babytiden med denne store jenta ved siden av oss. Tiden har gått så uendelig fort, men guri så mye som skjer i dette småbarnslivet. [emoji846]
Nå har vi nummer 2 på vei og gleder oss like mye. Men jammen er det annerledes å være gravid med en aktiv toddler i hus.
 
Hei hei!
Hyggelig å se dere igjen :) Her er det ganske lite aktivitet om dagen, alt foregår inne på skjult så det er ikke alltid jeg får med meg at det er skrevet noe nytt her ute ;)
Så morsomt å høre om de små febbisen deres! Her er gutten vår i full fart og utforsker både verden og mulighetene han har til å påvirke den ;) Full fart! :)
 
Her er alt bra! Jenta vår har blitt store søster :)
Aktiv liten jente på 83cm og veier nå 12kg. Morsomt å se at det er litt liv her også, har ikke skjult :)
 
Hei hei jenter, her løper også tiden av gårde[emoji33]
Feb 10 jenta raser avgårde på skolen. Feb 16 jenta begynte i bhg i aug - familiebhg og hun stortrives. Utover det har hun nettopp blitt ferdig med vannkopper [emoji818]️[emoji1360]
Og nå ventes det en mai 18, kan se ut til å bli gutt denne gangen[emoji170]
 
Nå er det lenge siden jeg har vært her inne! Hvordan står det til med dere og februar barna?
Her går det kjempe bra, har en lang slank gutt som er høyt og lavt samtidig. På siste kontroll var han blitt 90 lang, tenk det, den lille babyen min er virkelig ikke noe baby mer!
Lillegutten sliter med både astma og eksem, så vi går å venter på time hos barnelege for å få riktig dose på astma sprayen.

Nå tenker vi litt på å prøve på nr.3 i flokken, men det er enda til vurdering. [emoji4]
Velkommen tilbake igjen! :D

Så spennende med planlegging av nummer 3 i søskenflokken. Heller det mot "go for it" eller vente litt?
 
Back
Topp