Klagetråd

Kom over natten hos meg ja. Men har vært utslått og sliten den forrige uka.. nå er jeg det kombinert med kvalme. Fysj :bored:
Er jo nesten akkurat blitt befrukta jo, hvor skal dette ende? :laughing001
 
Uff... er akkurat like langt som deg, og trodde jeg hadde sluppet det meste av plager... men kvalmen kan altså fortsatt dukke opp :( bare sånn over natten liksom?

Kom over natten hos meg ja. Men har vært utslått og sliten den forrige uka.. nå er jeg det kombinert med kvalme. Fysj :bored:
Er jo nesten akkurat blitt befrukta jo, hvor skal dette ende? :laughing001
 
Klager over liten blødning på tirsdag og fredag.... like redd hver gang jeg går på do å tisser!! [emoji31]
 
What??? :eek: Tuller du eller? Hva faen er galt med de? :eek:
Nei[emoji17] siden jeg ikke blør eller noe, så vil de ikke måle. Har tatt kontakt med privat jordmor nå. Har bare lyst å grave meg ned nå.. magefølelsen sier at dette går dårlig, så nå får jeg ikke ro før jeg har fått tatt ultralyd.
 
Nei[emoji17] siden jeg ikke blør eller noe, så vil de ikke måle. Har tatt kontakt med privat jordmor nå. Har bare lyst å grave meg ned nå.. magefølelsen sier at dette går dårlig, så nå får jeg ikke ro før jeg har fått tatt ultralyd.
Uff ❤️ Sender deg en klem ❤️ Skjønner deg så altfor godt. Håper du får tatt en ultralyd snarest ❤️
 
Ååhhh den j****a kvalmen :hungover::hungover: vært sengeliggende i 4 dager!! Når er det vanlig at kvalme gir seg?

Det vanligste er at den går over ved 12 uker.

Sist jeg var gravid var jeg kvalm i 9 måneder. Dvs, det slutta en uke før fødsel. Men etter de tre første månedene var det ikke så ille. Kasta opp en gang om dagen ca. etter det. Måtte aldri ha intravenøst og jeg var ikke sengeliggende.

Håper det blir bedre snart! Anbefaler deg å gå til legen. Er du så kvalm at du må holde sengen finnes det medisin som hjelper <3 afripan mener jeg å huske den het, noe sånt.. B6 i høy dose får du apoteket (pyrodksin eller noe lignende heter den, du må spørre så henter de den). Den er helt trygg og forskning har vist at om man tar den hver dag i en uke blir kvalmen mye bedre, og for mange helt borte. Den hadde jeg ikke hørt om sist men nå har jeg begynt å ta den. Jeg er litt kvalm av og på men for meg er egentlig oppkasten verst. Kommer så plutselig uten forvarsel. Når jeg er ute og går eller etter lunsj på jobben. Ekkelt.

Krysser fingrene for at du føler deg bedre snart.

Å, og en ting til! Spør etter SEA Band på apoteket. Det er armbånd med en knott på som skal trykk mot et spesielt sted inne på håndleddet. Bruksanvisning med bilde følger med. Det fungerer faktisk! Jeg syntes det hjalp sist. Har kjøpt igjen i dag.

god bedring <3 (og en trøst: kvalme fører til myyye lavere sjanse for spontanabort)
 
Krysser fingrene for at du iallfall får 2-3! Ellers så tester du ikke mer med de møkkatestene. De gir bare bekymringer. :(
Blir kjempe glad hvis jeg får 2-3. Begynner å mistenke graviditet utenfor livmoren hvis hcg nivåene er så lave
 
Blir kjempe glad hvis jeg får 2-3. Begynner å mistenke graviditet utenfor livmoren hvis hcg nivåene er så lave
Nei :( Ikke alle produserer HCG like fort. Men utrolig dårlig gjort av legekontoret og ikke ta en HCG prøve :( Idioter.. trodde ikke man ble nektet det.
 
Nei :( Ikke alle produserer HCG like fort. Men utrolig dårlig gjort av legekontoret og ikke ta en HCG prøve :( Idioter.. trodde ikke man ble nektet det.
Ikke nok med at de er vanskelig. man må ha legetime for å få lov til å måle hcg, men legen har jo aldri ledig tid....
 
Klager over ustabil mage også... først kjempe hard åsså veldig løs flere med samme problem?[emoji849]
 
Kvaaalme og null energi... og dårlig samvittighet ovenfor mannen som må gjøre og ordne alt, og dårlig samvittighet ovenfor ettåringen :'(

Tre måneder, og i verste fall ni måneder er jo egentlig ganske kort sammenlignet med hele livet, men når man er midt oppe i det føles det ut som en eeeevighet
 
Da kastet jeg opp etter noen dager med kvalme.. 6+1 og på vei hjem fra hytta :dead:
 
Back
Topp