når går dere til legen for å fylle ut skjema osv?

Jeg skal ikke til legen før i uke 12, blodprøvene kan ikke tas før da så ser ikke vitsen med å dra før. Hva mener du med bevis? Hvorfor trenger du det? [emoji23]
 
jeg har hatt blodpropp så jeg må bekrefte graviditeten pga må mest sannsynligvis gå på medisiner. vises ikke en graviditet på blodprøver før uke 12?! høres veldig rart ut
 
jeg har hatt blodpropp så jeg må bekrefte graviditeten pga må mest sannsynligvis gå på medisiner. vises ikke en graviditet på blodprøver før uke 12?! høres veldig rart ut

Jo, det vises før det men alle de obligatorisk blodprøvene som skal tas kan ikke tas før uke 12.
 
sånn ja. da må jeg bare gå tidligere enn andre. krysser fingrene for at jeg slipper sprøyter hver dag[emoji4]
 
jeg har hatt blodpropp så jeg må bekrefte graviditeten pga må mest sannsynligvis gå på medisiner. vises ikke en graviditet på blodprøver før uke 12?! høres veldig rart ut

Sniker litt, jeg også hatt blodpropp og tok kontakt med lege samme dag jeg fikk positiv test. Greit at de vet om det tidlig, og kan planlegge medisinering [emoji4] ville ikke vært redd for å ta kontakt! [emoji1360]
 
Jeg ringte i dag. Har fått time neste torsdag:) må ta blodprøvene i uke 12 men det var ingen problem å komme før♡
 
Ikke bestilt noen time enda, bare fikk snakket med henne om en medisin jeg tar som må økes i dose. Skal høre med jordmor om når de vil ha første kontroll :) håper hun jeg hadde i fjor fortsatt er der!
 
Ikke tenkt så langt enda, føler jeg var forholdsvis tidlig sist, men skal på tul i uke 8 så tenker det blir etter det :)
 
Sniker litt, jeg også hatt blodpropp og tok kontakt med lege samme dag jeg fikk positiv test. Greit at de vet om det tidlig, og kan planlegge medisinering [emoji4] ville ikke vært redd for å ta kontakt! [emoji1360]
må du ta medisiner nå ?
 
Jeg har bestilt legetime allerede, men mest for å komme inn i systemet og få henvisning til sykehuset for videre oppfølging. Måtte disse første ukene gå fort:)
 
Jeg har time hos jordmor i uke 9, kommer til å gå til jordmor for det meste i dette svangerskapet iom at fastlegen min er sykemeldt. Men må vel inn å ta blodprøver hvertfall :)
 
Back
Topp