❤ Skravletråd oktober ❤

Magesjau [emoji14]
Er på nesten 5500 nå da.
Har lagt deg til på wow [emoji38]
Logga meg av nå da. Må få den ordentlig på plass før jeg faktisk kjøper den nyeste. Tar sin tid gitt [emoji23] Imens dilla jeg bare med en hunter opp til lvl 10. Så nå får jeg se på noe mens dataen gjør jobben sin.
 
Last edited:
Kos deg :D
Jeg har funnet senga :)
Det ble en tidlig kveld. Fremdeles uggen :(
Æsj noe [emoji90]

Håper du sover det av deg og våkner frisk og fin i morgen da

Skal uansett ned i morgen og se om jeg får tak i noe som hjelper den stasjonære pcen. Ikke det samme på bærbar gitt [emoji14]
 
Altså... Holy shit. Betalte nå og pokker altså. Alt jeg hadde er jo borte! Må jo trene meg helt opp igjen jo og lese eg opp. For jeg fatta nada gitt. Og dyret mitt er borte også [emoji22] Alle mountene er der da [emoji23]
Og alle små pets. Men jaktdyret mitt gitt ...

Nei. Parkerte meg i stormwind og får lese mer opp i morgen. Snart ferdig med alle oppdateringer nå i det minste.

Ja snakker om wow ..
 
Gjerne på tide å legge seg da? [emoji21] Vi får nå se. Føles som en umulig oppgave å sove
 
God morgen.. her starter dagen rundt kl 3 .. får håpet på litt søvn før gullet våkner igjen .. natta[emoji170]
 
Gid morgen jenter. Rakk akkurat å ta morgenstellet på hestene og bli ferdig u dusjen før begge gutta fant ut at de skulle stå opp samtidig...synkronisert etter 8 uker:p
Ordna seg fort den synkroniseringa da [emoji14]
 
Tror gjerne jeg prøver litt mer søvn heg. 1.5 time var ikke noe å skryte av gitt.
 
God morgen :)
Her sitter meg og minste . Skall snart spise litt frukost :) dagen idag ser ut som det blir sol. Planen er och hæmta några pakker på posten.
Handla lite eller så vill eg sova. Men ikkke lett nær allt hjemma skall gjøras mens minste sover.
 
Back
Topp