Hvilken symptomer har du?

Elisabeeth

Glad i forumet
Nå er det noen dager siden jeg testet (negativ), men jeg har enda ikke fått tr og har hatt noen symptomer i en uke nå. Vet ikke hvor mange dpo jeg er, men trodde tr skulle komme igår. Venter på tester i posten!
  • Stikker i brystene.
  • Stikker i lysken (som stråler ned på låret og på rumpa)
  • Av og til murringer i magen.
  • Svak halsbrann.
  • Trøtt.
Dere da? :)
 
Stakk i lysken tidligere, men det har gitt seg [emoji29]

Trøtt og uvel. Kvalm.
 
Stakk i lysken tidligere, men det har gitt seg [emoji29]

Trøtt og uvel. Kvalm.

Det kommer og går her også. Ble trøtt for noen dager siden, men resten av symptomene har vært der i ca en uke. Men føler meg ikke gravid, så regner med negativ test på mandag/tirsdag
 
Jeg testet negativ idag, venter tr på tirsdag. Var sikker på jeg var gravid, samme symptomene som ved de 3 andre[emoji848]
-sykt vonde pupper, føles nesten ut som melkespreng
-Murringer og stikkinger
- eksterne humørsvinginger
- veldig løs mage
-utrolig trøtt

Håpet er vel ikke ute før TR kommer[emoji85]
 
Det kommer og går her også. Ble trøtt for noen dager siden, men resten av symptomene har vært der i ca en uke. Men føler meg ikke gravid, så regner med negativ test på mandag/tirsdag

Fått negativ(e) tester i dag jeg, så mista litt håpet denne gangen.
 
Fått negativ(e) tester i dag jeg, så mista litt håpet denne gangen.
Jeg testet negativ idag, venter tr på tirsdag. Var sikker på jeg var gravid, samme symptomene som ved de 3 andre[emoji848]
-sykt vonde pupper, føles nesten ut som melkespreng
-Murringer og stikkinger
- eksterne humørsvinginger
- veldig løs mage
-utrolig trøtt

Håpet er vel ikke ute før TR kommer[emoji85]

Håpet er ikke ute før tr kommer nei :Heartred Men har mistet håpet litt selv..
 
Stikker i brystene, kvalm på kvelden, trøtt, murring på tredje uka og fett hår etter noen timer... Bare negative tester... Slutta på p piller rundt 1 oktober.... Redd for at jeg er for ivrig og at kroppen bare lurer meg
 
Jeg har utålmodighet i hele kroppen - 1dpo. Det MÅ da være et godt tegn? . Jeg blir småsprø i dpo-dagene. Hva er pms og hva er baby? Får vel drøye en ukes tid (minst) før jeg jakter symptomer. Ømme pupper er hovedjaktmark for meg. Eneste som har vært sikkert tegn alle gangene jeg har vært gravid.
 
Jeg har utålmodighet i hele kroppen - 1dpo. Det MÅ da være et godt tegn? . Jeg blir småsprø i dpo-dagene. Hva er pms og hva er baby? Får vel drøye en ukes tid (minst) før jeg jakter symptomer. Ømme pupper er hovedjaktmark for meg. Eneste som har vært sikkert tegn alle gangene jeg har vært gravid.

Er utålmodig med dere! Erfarte sist dpo at pms-heksa ikke bare er hissig og humørsyk, men så unormalt hormonell at det bare er komisk å høre på seg selv [emoji28] Mannen bare lo av meg de gangene det klikka for meg før positiv test, men når det er vanlig pms kan han bli litt irritert [emoji57] Fikk også litt el-slim lignende uf dpo dagene! Er så spennende med dpo-dager!!
 
Er utålmodig med dere! Erfarte sist dpo at pms-heksa ikke bare er hissig og humørsyk, men så unormalt hormonell at det bare er komisk å høre på seg selv [emoji28] Mannen bare lo av meg de gangene det klikka for meg før positiv test, men når det er vanlig pms kan han bli litt irritert [emoji57] Fikk også litt el-slim lignende uf dpo dagene! Er så spennende med dpo-dager!!

Fikk du el-slim i dpo-land og var gravid? Jeg fikk det nemlig denne pp, og trodde el var forsinket.
 
Har ikke symptomer på EL en gang denne mnd, jeg :p
Bortsett fra total breakdown på mandag, og om jeg har hatt EL, så var det i går.

Lykke til alle sammen :Heartred
 
Back
Topp