Tanker etter og ha mistet

Amandaa11

Forumet er livet
Jeg tenker mye på det at jeg har mistet flere ganger, men været den siste gangen.. 8 uker på vei.. Skulle vært i uke 21 nå.. Ser så mange rundt meg er gravide og blir gravide. Har veninner som blir gravide uten problem! Kjenner jeg blir litt matt... Hvorfor er det så enkelt for Noen? Hvorfor skal der være så vanskelig for mange av oss andre?
Det er ikke alltid min samboer skjønner helt min frustrasjon rundt dette, er så glad jeg har dere damer her inne [emoji173] [emoji173] [emoji173]
 
[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Kjenner meg igjen, tror ikke vi er alene om slike følelser. Skulle vært i uke 31 nå[emoji20]Kjenner jeg blir litt trist og feller av og til noen tårer for meg selv når folk annonserer sine graviditeter, men klarer heldigvis og være litt glad med de[emoji4] Selv om det noen ganger kun er en påklistret fasade.. Jeg unner alle å bli gravid, det er jo verdens beste følelse[emoji4]
 
Last edited:
Kjenner meg også igjen. Har dog oppdaget at når jeg forteller de rundt meg at jeg har mistet, og synes det er vanskelig, så dukker det opp den ene historien etter den andre om hva andre har opplevd. Tror mange lider i stillhet, så det utad ser ut som om om alt bare har gått fint og lett... Skulle også bikket tredje trimester straks, og får klump i magen når jeg ser bollemager i byen. Stor klem til deg [emoji173]️
 
Jeg kjenner meg også igjen. Her skulle det ha vært en 3 mnd gammel baby. I stedet mistet jeg den da jeg var 13+3. Da hadde babyen vært død siden 8+4. Det stikker i magen hver gang jeg ser en babymage eller en liten baby. Kjæresten skjønner ikke helt at jeg fortsatt er lei meg. Det er noe dritt å miste. I alle fall når det tar evigheter før det sitter på nytt.
 
Samme her også, sorgen er der noen dager er den godt gjemt og andre dager ligger den rett under overflaten. Jeg jobber med små barn og kjenner jeg ønsker meg av hele hjerte vårt barn.
Tenker som krølle, mange lider i det stille fordi det ikke er en helt godkjent sorg og smerte. Det skal liksom gå raskt over.
 
Dei 5 barna jeg har født var ingen problem (1til 4 mnd) Men no har jeg kjent på kva det er og slite med og bli gravid. Startet i januar 2014.
 
Sender en stor klem. [emoji173] Har selv nettopp mistet 7 uker på vei. Ble gravid nøyaktig samtidig som ei venninne, jeg vet ikke hvordan jeg kommer til å tenke når jeg treffer henne men jeg er SUPERGLAD på hennes vegne!! Det er bare det at det blir som en påminner om hva som kunne vært, siden vi hadde termin med 4 dagers mellomrom. Det blir nok bedre men akkurat nå kjennes det tungt.
 
Sender en stor klem. [emoji173] Har selv nettopp mistet 7 uker på vei. Ble gravid nøyaktig samtidig som ei venninne, jeg vet ikke hvordan jeg kommer til å tenke når jeg treffer henne men jeg er SUPERGLAD på hennes vegne!! Det er bare det at det blir som en påminner om hva som kunne vært, siden vi hadde termin med 4 dagers mellomrom. Det blir nok bedre men akkurat nå kjennes det tungt.

Jeg hadde termin 5 mnd etter min lillebror fikk sin lille. Det stikker fortsatt litt sårt hver gang jeg får låne den lille. Blir som du sier en konstant påminnelse om det som ikke ble... håper det blir bedre etter hvert. Klem til deg! [emoji173]️
 
Jeg hadde termin 5 mnd etter min lillebror fikk sin lille. Det stikker fortsatt litt sårt hver gang jeg får låne den lille. Blir som du sier en konstant påminnelse om det som ikke ble... håper det blir bedre etter hvert. Klem til deg! [emoji173]️
Klem til deg også [emoji173]
 
Kjenner meg igjen.
Må bare nyte de gode dagene. Bite tenna sammen på de dårlige og prøve finne mestrings- og oppmuntringsteknikker.
Fungerer best når jeg ikke tenker på hva vi skulle hatt..
 
Kjenner meg veldig igjen også. Vært en del sykmeldt fra jobb pga psyken.. Skulle vært på tidlig ultralyd i dag etter å ha vært gravid for første gang. Prøvd i snart 2 år, med 2 IVF forsøk.
Livet kan føles ganske håpløst, men som oftest går det til slutt heldigvis:Heartred
 
Kjenner meg veldig igjen også. Vært en del sykmeldt fra jobb pga psyken.. Skulle vært på tidlig ultralyd i dag etter å ha vært gravid for første gang. Prøvd i snart 2 år, med 2 IVF forsøk.
Livet kan føles ganske håpløst, men som oftest går det til slutt heldigvis:Heartred
Håper det snart går deres vei.
 
Back
Topp