❤️ IKM uke 44 ❤️

Føler meg så varm, men ikke syk liksom. Målte en temp på 37,1 i kveld. Temper ikke, men normal kroppstemperatur er sånn 36,5-36,6. Så litt forhøyet altså! [emoji16] Innså at jeg bare har OneStep tester liggende. Er ikke så fornøyd med dem så bestilte BT i kveld. Snart 8 dpo og nå gleder jeg meg til om dette blir avklart.
Symptomer: Luktesansen er blitt bedre, veldig sulten, forhøyet kroppstemperatur , ømme pupper, stikking i lysken/magen og små kviser. Mulig det er tilfeldig altså [emoji16]
 
Last edited:
Åh, nei! 6-mnd syklus må du ikke gå inn i. Da må du via gyn og få litt dyttehjelp til egget. Håper det bare er et par dagers forsinkelse. Bli med til ikm45. Viktig å ha en fot innafor i flere grupper. Ønsker deg masse lykke til! [emoji7]

Takk! [emoji7] Har time til utredning hos gyn om en uke. Dersom syklusen er helt på bærtur igjen, er det kjipeste at jeg da må vente så lenge før jeg får tatt blodprøvene gyn ber om (utredning pcos)... Tviler på han setter meg på medisiner før han får tatt blodprøvene, men vi får krysse fingrene [emoji4]
 
Yey , måtte tempen holde seg høy[emoji76]
03eb9f79bdcae6a4fe8e6cf2c25c5315.png
 
Blir gærn av disse eggløsningstestene [emoji849] Syns den er litt sterkere igjen i dag jeg.. noen med erfaring med A1-tester? Skal den bli helt blank når eggløsning er over? Den nyeste til venstre t.
45136b78d4ca41cb04c77734a90722a7.jpg
70db8416afdf24ed8a8ee811d58fceac.jpg
 
Blir gærn av disse eggløsningstestene [emoji849] Syns den er litt sterkere igjen i dag jeg.. noen med erfaring med A1-tester? Skal den bli helt blank når eggløsning er over? Den nyeste til venstre t.
45136b78d4ca41cb04c77734a90722a7.jpg
70db8416afdf24ed8a8ee811d58fceac.jpg

El-tester lager alltid to streker. Så lenge teststreken er svakere enn kontrollstreken, er de negative... Har ikke erfaring med A1-tester, bare strimler. Får ofte litt opp og ned der også. Tipper det er avhengig av urinkonsentrasjonen og litt tid på døgnet.
 
El-tester lager alltid to streker. Så lenge teststreken er svakere enn kontrollstreken, er de negative... Har ikke erfaring med A1-tester, bare strimler. Får ofte litt opp og ned der også. Tipper det er avhengig av urinkonsentrasjonen og litt tid på døgnet.
Godt å høre. Jeg tror jeg stopper testingen nå. Jeg er 95% sikker på at eggløsning har vært, så vi får bare legge aksjer jevnlig i dpo-land, i tilfelle. :)
 
Godt å høre. Jeg tror jeg stopper testingen nå. Jeg er 95% sikker på at eggløsning har vært, så vi får bare legge aksjer jevnlig i dpo-land, i tilfelle. :)

Jeg stoppet også, de testene gjorde meg bare stressa! Stol på kroppen din, og velkommen i dpo-land[emoji4]
 
1dpo idag, men ikke helt sikker, går bare ut fra den siste testen jeg hadde som ble posetiv fredags morgen.
 
Hadde ikke forventet el (bruker bare en app) før om noen dager enda, og dette er min første eggløsningstest...ser rimelig positiv ut?
IMG_20171023_111427.jpg
 
Den ser veldig positiv ut. Kan sikkert passe med el om en dag eller to det! Happy humping! [emoji56][emoji1303]
Ah, ja, stemmer det! Var ca 24-48 timer etter positiv test selve eggløsningen kom? Begynner å demre fra sist prøveperiode dette nå :shy:
 
6 DPO og høy temp (37,02). Ligger vanligvis ganske lavt, ca gjennomsnitt på 36,40-36,50. Men er ikke helt inne i tempeverden enda. Er høy temperatur positivt eller negativt dersom en håper på en spire? PP3, men føler meg likevel helt grønn av og til [emoji85]
 
6 DPO og høy temp (37,02). Ligger vanligvis ganske lavt, ca gjennomsnitt på 36,40-36,50. Men er ikke helt inne i tempeverden enda. Er høy temperatur positivt eller negativt dersom en håper på en spire? PP3, men føler meg likevel helt grønn av og til [emoji85]

Høy temp betyr at el har vært og at du er i dpo-land[emoji4] men noe mer tror jeg ikke man får ut av en enkel dag-temperatur. Hvis du fører inn i temp-skjema (feks i Fertility Friend appen) vil du få opp kurve. Noen kan ha trifasisk kurve i dpo-dagene (kan være tegn på graviditet, men ikke sikkert). Det viktigste er at tempen holder seg høy, også etter IKM, da er man gravid[emoji4] litt nyttig info finner du på nett, se feks syklus.info. Tempen synker noen dager eller rett før mensen, så hvis den gjør det, vil du mest sannsynlig få mensen og er ikke gravid.
 
Back
Topp