Male vegg stua?

fisk84

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
Junibarna 2019
Trenger litt synspunkter på et lite innfall. Har ikke så stor peiling på farger og hva som er lurt å gjøre og ikke [emoji23]

Prøvd å lage en liten skisse under. Veggen bak tven er ikke veldig lang, ikke noe måle med akkurat nå men ca 80-100 cm kanskje... er denne veggen jeg vurderer male. Har panel på veggene i stua, tror det er caffelatte som er fargen... på veggen bak sofaen er det sånne små vinduer øverst på veggen.

Fyr løs, si hva du mener. Jeg vet ikke hva jeg bør tenke på og ikke for å bestemme meg så alle råd er velkomne [emoji5]
ce58f92c562141e5ccee940181c092a6.png
 
Jeg syns det høres kjempe spennende ut så jeg ville kjørt på! :) Gøy med en vegg i annen farge syns jeg :)
 
Jeg syns det høres kjempe spennende ut så jeg ville kjørt på! :) Gøy med en vegg i annen farge syns jeg :)

Glemte skrive det er en farge som er er kitt mørkere enn resten men gjør kanskje ikke noe...

Er minty breez....
 
Ser ut som dere har noenlunde lik stueløsning som oss.

Vi malte kortveggen nederst på tegningen.

Vi malte den i muskatnøtt. Resten i tudor.

Hvor har dere inngang til stua?

Vi har på kortveggen ved sofa og tv, og de på butikken mente da vi skulle male veggen midt imot døra. For å få dybden i rommet.
 
Ser ut som dere har noenlunde lik stueløsning som oss.

Vi malte kortveggen nederst på tegningen.

Vi malte den i muskatnøtt. Resten i tudor.

Hvor har dere inngang til stua?

Vi har på kortveggen ved sofa og tv, og de på butikken mente da vi skulle male veggen midt imot døra. For å få dybden i rommet.

Akkurat kroken med tven blei litt bredere enn virkelig, ikke så lett å tegne på tlf [emoji23] kortveggen mellom tven og sofaen du tenkte på da?? Føler ikke det passer male den pga et bilde som henger der...

Inngangen til stua er nede til høyre på tegninga... så da blir jo evt den veggen du foreslår den en ser når en kommer inn i stua...
 
Akkurat kroken med tven blei litt bredere enn virkelig, ikke så lett å tegne på tlf [emoji23] kortveggen mellom tven og sofaen du tenkte på da?? Føler ikke det passer male den pga et bilde som henger der...

Inngangen til stua er nede til høyre på tegninga... så da blir jo evt den veggen du foreslår den en ser når en kommer inn i stua...
Dere har døra på motsatt side av oss. Det er den veggen dere har døra på som vi har malt.

Men det er helt sikkert ikke noe problem å male veggen ved tv heller [emoji6]
 
Back
Topp