Skravletråd

Hei folkens, hvordan går dere med dere?

Jeg føler det går trått denne uken, men det kan ha noe med at motivasjonen fremdeles er på bunn.
Egentlig litt teit når jeg er så nære..

Uansett, blir ikke veiing på fredag denne uken, men vil ta den i morgen.
Lurer på om jeg for sikkerhetsskyld skal kjøre litt hardt på trening i kveld [emoji14]

Har forresten funnet ut hva som var galt med treningsappen min, hadde klart å sette telefonen i batterispare modus slik at blant annet GPS'en gikk i dvale når skjermen ikke var aktiv.
Etter forrige veien gikk det nedover med mye jobb og ikke altfor lett å lage mat så ble en del karbo forventet derfor oppgang idag men neida vekta var den samme som sist, men har de siste dagene hvert ganske streng [emoji16]
 
Tror det har litt med at forandringen er ganske stor og man hører historier om de som ikke klarer å stoppe.
Huff ja som ei kollega av meg, hun har ikke fett igjen og mener bastant at hun skal ned minst 3 kg til.

Men selvsagt vil forandringene bli store når man veide over 100 kg til å begynne med
 
Etter forrige veien gikk det nedover med mye jobb og ikke altfor lett å lage mat så ble en del karbo forventet derfor oppgang idag men neida vekta var den samme som sist, men har de siste dagene hvert ganske streng [emoji16]

Så bra med stillstand på vekten når du vet du har skeiet ut endel.
 
Utrolig
Stikker rett innom for å skryte litt av meg selv:)
Kjøpte en bukse i vår i størrelse 46.. den detter nå av meg!!!! Så utrolig stolt:)[/

Utrolig bra og herlig følelse!!! Bare gled deg til å gå i butikker og kjenne på at det du tror er din str blir altfor stort. «Barnslig glede» som ikke kan beskrivelse
 
Siste fredag i oktober og veiedag (kontroll) for meg.
200 g mindre enn i slutten av september så denne stabiliseringen går som ønsket. Sååå glad for at jeg har funnet en balanse.
Har trent ganske mye denne måneden - styrke og kondis (sistnevnte med en del intervall/Max trening - moro). Føler meg mer fit og stram i kroppen.
Så oppsummert er jeg veldig fornøyd!!!!
 
Siste fredag i oktober og veiedag (kontroll) for meg.
200 g mindre enn i slutten av september så denne stabiliseringen går som ønsket. Sååå glad for at jeg har funnet en balanse.
Har trent ganske mye denne måneden - styrke og kondis (sistnevnte med en del intervall/Max trening - moro). Føler meg mer fit og stram i kroppen.
Så oppsummert er jeg veldig fornøyd!!!!
Så bra [emoji4]
 
Ok så jeg er på vei til butikken pga noen har gjemt alle batteriene mine og wii fit som jeg bruker som vekt trenger batterier!
 
Back
Topp