Blod

Aspeløv

Andre møte med forumet
Hei..
Både i går og i dag oppdaget jeg blod i do når jeg var ferdig, vanskelig å si mengden, men det er ikke seigt. det er ikke blod på papiret, ikke i skjeden og ikke i trusen.. jeg har fått hard avføring som klumper seg og jeg må gå på do flere ganger nå (3) enn før(1). Kan ikke huske at jeg har presset noe voldsomt, men noe press er det nok.. jeg er bare 4+4 på vei så lurer på om det er noe gale eller en blodåre i blæren som er litt skjør..
 
Hei!

Dette høres ikke ut som noe skummelt. Du har mange blodkar i underlivet som sprekker lett spesielt hvis en har veldig hard avføring.
Kommer blodet bra urinveiene kan det være en urinveisinfeksjon som må behandles. Er det fra endetarm kan du også ha innvendige hemorider som har skapt blødningen. Kommer det fra vagina, trenger det ikke være mer farlig enn at det er fra livmortappen som har gnisset mot endetarm. Fortsette dette eller gjentar seg må du ta kontakt med legen. Unormal blødning anbefaler jeg deg alltid ta kontakt med lege:)

Masse lykke til og gratulere med svangerskapet!
 
Takk for svar
En liten oppdatering i saken,
Hvis man spiser rødbeter så kan det gi farge på avføringen xsmile9 som var tilfelle her ;)
 
Back
Topp