Barnimagen.no

**A**

Betatt av forumet
Helledussen. Her på Babyverden er det virkelig et helt annet miljø! Har vært innom barnimagen siden jeg var gravid med første og det forumet har utviklet seg til å bli et krangleforum. Det er bare dritt å få. Nei, takke meg til dere snille jenter:-) Måtte bare få det ut.
 
Jeg var der for noen år siden da vi startet prøvingen, syns i tillegg at siden er utrolig uoversiktelig og rotete[8D]
 
best å holde seg her inne[;)]
 
Er der en sjelden gang. Pleier å logge meg på for å lese om den "nye" uka i magen. Og det holder,skjer pent lite der.
 
ORIGINAL: Zaya

Er der en sjelden gang. Pleier å logge meg på for å lese om den "nye" uka i magen. Og det holder,skjer pent lite der.


Samme her også[;)] + at de har masse fødselshistorier... tiihi morro
 
Bare kranglingen på BIM for tiden. Ikke noe kos. Og den "anonym" knappen får folk til å slenge ut i seg all mulig slags dritt! Liker meg i grunn bedre her jeg, selv om jeg er en fersk BV'er, og holdt til på BIM de 4 første mnd :)
Myee kosligere, også liker jeg bildeopplastingsdelen :)
 
ORIGINAL: Nicolove

Bare kranglingen på BIM for tiden. Ikke noe kos. Og den "anonym" knappen får folk til å slenge ut i seg all mulig slags dritt! Liker meg i grunn bedre her jeg, selv om jeg er en fersk BV'er, og holdt til på BIM de 4 første mnd :)
Myee kosligere, også liker jeg bildeopplastingsdelen :)


Ja, det er akkurat som om folk mister alle hemninger idet de trykker anonym-knappen. Dårlig oppdragelse! :-)
 
Prøvde meg innpå der med forrige, men syns det var så utrolig rotete og uoversiktlig[:-]
 
Helt enig!
Prøvde litt mammanett.no sitt forum også, men der er det jo helt dødt...
Men synes mammanett.no sine artikler e.l. er bedre enn de her på BV da, så en får ta det beste fra forskjellige steder! [:)]
 
synes babyverden abslout er det beste forumet!! ser MYE proffere utogså!!
 
Jeg var på barnimagen.no med lillegutt hele svangerskapet og et lite år etter. så oppdaga jeg babyverden og skifta tvert over!!:)

Her er det så mye kjekkere. Bilder, farger, og mer oversiktlig:) I tillegg til jentene som gjør det kjekt å henge her;)

Tror nok anonym knappen på barnimagen har mye å si ja for måten folk oppfører seg. Jeg stortrivdes der med lillegutt og fikk masse god hjelp i en overgang fra amming til flaskemating. Men som sagt, etter babyverden ble oppdaget har jeg nesten ikke vært på barnimagen[:)]
 
KOSELIG Å HØRE! [:D][:D] Jeg var også litt på BIM i starter av mitt første svangerskap, gikk fort over hit ja [;)][;)]
 
ORIGINAL: Nicolove

Bare kranglingen på BIM for tiden. Ikke noe kos. Og den "anonym" knappen får folk til å slenge ut i seg all mulig slags dritt! Liker meg i grunn bedre her jeg, selv om jeg er en fersk BV'er, og holdt til på BIM de 4 første mnd :)
Myee kosligere, også liker jeg bildeopplastingsdelen :)


Ja, det er akkurat som om folk mister alle hemninger idet de trykker anonym-knappen. Dårlig oppdragelse! :-)

Helt enig!
 
Back
Topp