Lutinus

F

Fixi

Guest
Det er en uke siden innsett i morgen og over en uke siden jeg begynte å ta lutinus. Har ingen bivirkninger bortsett fra at jeg er litt trøttere enn normalt.. (hvis det er en bivirkning i det hele tatt :p). Er så bekymra for at det er et dårlig tegn at jeg ikke merker noe.

Mine spørsmål er derfor: Hadde du bivirkninger av lutinus? Hva var bivirkningene? Og hva ble resultatet av forsøket? :)
 
Det er en uke siden innsett i morgen og over en uke siden jeg begynte å ta lutinus. Har ingen bivirkninger bortsett fra at jeg er litt trøttere enn normalt.. (hvis det er en bivirkning i det hele tatt :p). Er så bekymra for at det er et dårlig tegn at jeg ikke merker noe.

Mine spørsmål er derfor: Hadde du bivirkninger av lutinus? Hva var bivirkningene? Og hva ble resultatet av forsøket? :)

Ingen bivirkninger[emoji5] men forsøket ble negativt[emoji20]
 
Trøtt og ømme bryst begge gangene. Den ene var negativ, den andre gangen var det positiv :) Ingen forskjell hos meg med andre ord.

Lykke til med rugingen! :)
 
Hadde ingen bivirkninger av Lutinus og brukte det alle gangene.

Lykke til med forsøket

Ingen bivirkninger[emoji5] men forsøket ble negativt[emoji20]

Trøtt og ømme bryst begge gangene. Den ene var negativ, den andre gangen var det positiv :) Ingen forskjell hos meg med andre ord.

Lykke til med rugingen! :)

Tusen takk for svar! :) Blir jo helt tullerusk og bekymra for alt. Egentlig bør jeg sikkert bare være glad for lite bivirkninger, men... :p
 
Kan slå begge veier, men bare dager igjen til testing og du får svar. Lykke til!
 
Jeg kan bare snakke for Crinone, men i bunn og grunn så er det jo samme virkemiddelet. Men jeg har hatt et helv**** uten like med alle bivirkninger/symptomer som kunne tenkes i rugeperioden, og ikke hatt en eneste positiv test. Så det er veldig hipp som happ om hvordan du reagerer :)
 
Back
Topp