Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

Høres ut som best mulig forutsetninger for dette forsøket ja.
Krysser fingrene! Lykke til på kontroll.
 
Høres ut som du har gode forutsetninger for å kunne få bedre dager fremover :) Veldig viktig å ta vare på seg selv ja :)
Også håper vi selvsagt at babylykken treffer i tillegg [emoji111]

Ja, veldig godt å bare kunne ha fokus på meg selv, mannen og forsøket!! Kjenner virkelig at det trengs[emoji173]️
 
Høres ut som best mulig forutsetninger for dette forsøket ja.
Krysser fingrene! Lykke til på kontroll.

Jepp, håper dette kan være oppskriften[emoji5] takk skal du ha[emoji5]
 
Gratulerer med fantastiske resultater både når det gjelder vekt og centimeter på kroppen din.
Flink du har vært. Bra du priotere deg selv og helsen først.
Og lykke til med kommende innsett.
 
Gratulerer med fantastiske resultater både når det gjelder vekt og centimeter på kroppen din.
Flink du har vært. Bra du priotere deg selv og helsen først.
Og lykke til med kommende innsett.

Tusen takk for det[emoji5][emoji5][emoji5]
 
For en fantastisk lege du har [emoji122] Også så flink du har vært med kosthold/ trening og sette deg selv i fokus. Jeg har kjempetroa på at det skal gå bra denne gangen. Det å være på ett litt bedre sted og fokusere på seg selv, glede i livet og en sunn og glad kropp tror jeg er kjempe viktig i den prosessen vi alle er/ har vært i. Jeg heier masse på deg [emoji177]
 
For en fantastisk lege du har [emoji122] Også så flink du har vært med kosthold/ trening og sette deg selv i fokus. Jeg har kjempetroa på at det skal gå bra denne gangen. Det å være på ett litt bedre sted og fokusere på seg selv, glede i livet og en sunn og glad kropp tror jeg er kjempe viktig i den prosessen vi alle er/ har vært i. Jeg heier masse på deg [emoji177]

Ja, han er virkelig helt topp[emoji5]

Takk for det, og takk for at du har troa! Jeg sliter med det selv, så da er det veldig fint at andre kan ha det![emoji12] Det hjelper skikkelig å komme seg ut i skogen og kjenne at kroppen fungerer bedre og bedre! Håper det etterhvert smitter mer og mer opp i hodet også[emoji5][emoji5]

Akkurat gått tur i nydelig høstvær her i nord-østerdalen[emoji295]️[emoji295]️[emoji260][emoji260] helt herlig!!

191b202d5dadf8c23ca9ce655e2558cb.jpg
 
Så deilig vær du har! Liker optimismen din om dagen. Håper dette forsøket kan føre dere i mål.
 
Ja, han er virkelig helt topp[emoji5]

Takk for det, og takk for at du har troa! Jeg sliter med det selv, så da er det veldig fint at andre kan ha det![emoji12] Det hjelper skikkelig å komme seg ut i skogen og kjenne at kroppen fungerer bedre og bedre! Håper det etterhvert smitter mer og mer opp i hodet også[emoji5][emoji5]

Akkurat gått tur i nydelig høstvær her i nord-østerdalen[emoji295]️[emoji295]️[emoji260][emoji260] helt herlig!!

191b202d5dadf8c23ca9ce655e2558cb.jpg

Så deilig vær!! Send litt sørover a'!!
 
Så deilig vær du har! Liker optimismen din om dagen. Håper dette forsøket kan føre dere i mål.

Nydelig høstvær[emoji260][emoji295]️ må nyte det så lenge det varer, snøen kan komme når som helst nå[emoji849][emoji849]

Jobber hardt med å holde optimismen oppe!
 
Nydelig høstvær[emoji260][emoji295]️ må nyte det så lenge det varer, snøen kan komme når som helst nå[emoji849][emoji849]

Jobber hardt med å holde optimismen oppe!
Bare å nyte.
Kjipt når man må jobbe for å holde optimismen, men håper de kan komme naturlig utover.
 
Da har jeg fått mail fra Serum om at prøven er mottatt, og jeg har fått betalt etter mye krangling med nettbanken[emoji23][emoji23] dette blir spennende altså!!!
 
UL imorra! På'n igjen med besøk på St.Olavs! Like spennende og nervepirrende hver gang!! Heldigvis skal svigermor bli med meg[emoji173]️
 
UL imorra! På'n igjen med besøk på St.Olavs! Like spennende og nervepirrende hver gang!! Heldigvis skal svigermor bli med meg[emoji173]️
Lykke til på kontroll[emoji173][emoji173]
 
Lykke til!:) godt at svigermor er med deg:)
 
Back
Topp