Flaskemating

Flaskebaby akkurat nå pga såre brystvorter. Har startet litt med å legge henne til brystet igjen på det brystet som er blitt nesten bra, tror/håper det blir delamming for vår del.

Til dere som syns pumping er vondt, helsesøster tipset meg om at det finnes flere størrelser på "brystkoppen" til pumpa, og at jeg kunne ha for liten str. Etter å ha bytta kopp ble pumping SÅ mye bedre! [emoji4]
 
Delamming her. Går å venter på den berømte melkesprengen og fulle pupper som renner. Men etter 14 dager er det vel bare å innse det ikke ligger i våres kort. Men litt ammekos er bedre enn ingen. Skylle bare ønske den flaska ikke føltes ut som ett nederlag hver gang :(
 
Delamming her. Går å venter på den berømte melkesprengen og fulle pupper som renner. Men etter 14 dager er det vel bare å innse det ikke ligger i våres kort. Men litt ammekos er bedre enn ingen. Skylle bare ønske den flaska ikke føltes ut som ett nederlag hver gang :(
Har det helt likt, lille er 16 dager. Hadde brystspreng på dag 3 og 4, men ellers ikke merket noe melkespreng. Lekker ingenting melk, og merker ingenting til utdrivningen. Jeg har melk, men bebis må nok jobbe veldig for å få den ut, noe som gjør at hun sovner etter en stund og ikke får i seg den feite melka. Hun går heller ikke opp i vekt pga det, så vi må gi tillegg... Pumper ut 60ml tilsammen og prøver å pumpe et par gang om dagen når jeg har tid så hun kan få det istedet for mme. Veldig kjedelig og veldig leit at det ikke er mer melk når man virkelig har lyst å amme.
 
Flaskebaby akkurat nå pga såre brystvorter. Har startet litt med å legge henne til brystet igjen på det brystet som er blitt nesten bra, tror/håper det blir delamming for vår del.

Til dere som syns pumping er vondt, helsesøster tipset meg om at det finnes flere størrelser på "brystkoppen" til pumpa, og at jeg kunne ha for liten str. Etter å ha bytta kopp ble pumping SÅ mye bedre!
emoji4.png
Delamming her. Går å venter på den berømte melkesprengen og fulle pupper som renner. Men etter 14 dager er det vel bare å innse det ikke ligger i våres kort. Men litt ammekos er bedre enn ingen. Skylle bare ønske den flaska ikke føltes ut som ett nederlag hver gang :(
Delamming her. Går å venter på den berømte melkesprengen og fulle pupper som renner. Men etter 14 dager er det vel bare å innse det ikke ligger i våres kort. Men litt ammekos er bedre enn ingen. Skylle bare ønske den flaska ikke føltes ut som ett nederlag hver gang :(
Samme her. Utdrivningsrefleksen er veldig treig her. Og med utålmodig baby blir det ikke så positivt.. ønsker iallefall å delamme, men nå synes jeg det ser dårlig ut. Vil ikke gi meg enda.
 
Back
Topp