Kjære uoppnåelige mann

D

Deppa

Guest
Jeg traff deg for noen uker siden og du snudde livet mitt på hode.
Det var noe med deg som rørte meg langt, langt inni hjertet. Ikke vet jeg helt hva det var du gjorde, men bare det å være i ditt nærvær gjorde meg utrolig lykkelig. Det er lenge siden jeg har kjent meg så lykkelig.

Nå er det bare en uke siden sist jeg såg deg og dette har vært noen utrolig triste dager. Tårene bare triller og jeg føler meg rett og slett ganske deppa:(

Jeg tviler på at det noengang kommer til å bli oss to:( Det er for mange hinder i veien for det. Skulle ønske jeg hadde møtt deg ved en annen anledning.....

Tenker på deg hvert eneste minutt gjennom hele døgnet.

Sov godt <3
 
<3
Det er sant som sangen sier; "Love hurts" :(
 
Forelskelse og sånt kan være noe forbanna dritt innimellom...
 
Uff, sender deg en stor klem[emoji173]
 
Ukene går og følelsene består. Det er så utrolig trist og jeg har mest lyst til å grave meg ned....
 
Her er det fortsatt like ille. Jeg tenker på han 24/7. Fatter ikke hvordan jeg kunne falle så hardt:(
 
Her er det fortsatt like ille. Jeg tenker på han 24/7. Fatter ikke hvordan jeg kunne falle så hardt:(

Tror kanskje du bør komme deg ut litt, så du får tankene over på noe annet, og kanskje også ser at han ikke var så fantastisk som du har hauset ham opp til i tankene dine. Hvis behovet ditt for å finne noen projiseres over hvordan han faktisk var/er, er det vanskelig å glemme ham.
Finn på noe gøy, gjerne noe som gir deg en følelse av mestring eller økt selvfølelse, og møt andre mennesker, så skal du se han forsvinner på null tid. ;)
 
Tror kanskje du bør komme deg ut litt, så du får tankene over på noe annet, og kanskje også ser at han ikke var så fantastisk som du har hauset ham opp til i tankene dine. Hvis behovet ditt for å finne noen projiseres over hvordan han faktisk var/er, er det vanskelig å glemme ham.
Finn på noe gøy, gjerne noe som gir deg en følelse av mestring eller økt selvfølelse, og møt andre mennesker, så skal du se han forsvinner på null tid. ;)
Tusen takk:) Det var et godt råd:) Det må jeg prøve:)
Nå er jeg bare håpløst forelsket..:(
 
Hei..

Jeg har prøvd å komme meg ut litt, prøvd å få tankene over på andre ting, men det lar seg ikke gjøre.
Jeg er stupforelsket og tenker på denne mannen 24/7. Trodde ikke det var mulig å bli så forelsket..
 
Hva er det som gjør at dere ikke kan forsøke da ?
 
Forelskelse er herlig og veldig sårt på samme tid. Er denne mannen singel, så prøv :) er det en mann i ett forhold så er det nok lurt å komme over han fortest mulig.
 
Forelskelse er herlig og veldig sårt på samme tid. Er denne mannen singel, så prøv :) er det en mann i ett forhold så er det nok lurt å komme over han fortest mulig.
Vi er single begge to..
 
Her er det fortsatt ganske ille:( Tenker på han hele tiden..
 
Back
Topp